۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۸:۲۳

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

سرمربی کبدی بانوان: این بار باید هند را شکست دهیم

سرمربی کبدی بانوان: این بار باید هند را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی زنان کبدی بانوان ایران با اشاره به پیروزی برابر بنگلادش گفت: این بار باید هند را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، اعظم مقصودلو بانوان پس از پیروزی مقابل بنگلادش خاطرنشان کرد: امروز خیلی خوب بازی را مدیریت کردیم و انتظار ما هم پیروزی مقابل بنگلادش و حضور در فینال بود. امیدواریم در بازی فردا مقابل هند هم با همین روش کار کنیم چون اگر حتی 70 درصد از بازی امروز را مقابل هند به نمایش بگذاریم به احتی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و قهرمان شویم. ما تایلند را خیلی راحت شکست دادیم، اما امروز هندی‌ها مقابل این تیم به سختی به پیروزی رسیدند.

وی با اشاره به تیم هند بیان کرد: در این سال‌ها تنها مشکل ما مقابل هندی‌ها قدرت بدنی بوده است که خوشبختانه در این دوره این مشکل را حل کرده‌ایم. اگر قرار باشد یک بار هند را شکست دهیم آن یک بار همین دفعه است. لیاقت ما کسب مدال طلا است چرا که چهار سال است در حال آنالیز کردن آنها هستیم. خیلی خوب این کار را انجام داده‌ایم. بارها با آنها بازی کرده‌ایم و آماده‌ایم نتایج گذشته را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی کبدی ایران با اشاره به حمایت از داوران این هند خاطرنشان کرد: اگر بچه‌ها محکم بازی کنند هیچ داوری نمی‌تواند جلودار آنها باشد و نگرانی از این بابت نداریم. تجربه بیشتری نسبت به گوانگژو داریم هندی‌ها از ما می‌ترسند و اگر خدا بخواهد و بچه‌ها همت کنند طلا حق ما است. این دور از دسترس نیست اگر بچه ها نترسند و احساسی بازی نکنند به طور حتم قهرمانی از آن ما خواهد بود.
 

کد خبر 2382181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha