۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

مقانلو: حق‌مان را نمی‌خوردند، 4 طلا می‌گرفتیم/ اسبقی در لحظه آخر کار را تمام کرد

مقانلو: حق‌مان را نمی‌خوردند، 4 طلا می‌گرفتیم/ اسبقی در لحظه آخر کار را تمام کرد

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران گفت: اگر ناداوری پیش نمی‌آمد الان تکواندو 4 مدال طلا در رقابتهای تکواندو بازی‌های آسیایی اینچئون کسب کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، بیژن مقانلو پس از کسب مدال طلای بهنام اسبقی در رقابتهای تکواندو بازی‌های آسیایی اینچئون، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر داوران حق مردانی را نخورده بودند، الان چهار مدال طلا داشتبم ولی مسابقه است و هزار اتفاق در آن رخ می‌دهد.

وی افزود: من از عملکرد ملی‌پوشان ایارن تا الان راضی هستم و بازیکنان امروز مزد زحمات‌شان را می‌گیرند. آنها ماه‌ها در اردو تمربن کرده‌اند و جا دارد به همه آنها خسته نباشید بگویم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: بهنام اسبقی در مبارره با حریف چینی با اخطار ثانیه اول داور تمرکزش بهم ریخت و درست چند ثانبه بعد داور باز هم به او اخطار داد ولی او صبوری کرد، با اینکه عقب بود منتظر فرصت ماند و درست در ثانیه‌های پایانی کار را تمام کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: من این موفقیت را به مردم کشورم تبریک می‌گویم و همانطور که روز چهارشنبه گفتم، امروز این افتخار آفربنی ادامه داشت و  الان هم می‌گویم فرزاد عاشورزاده جمعه فقط برای طلا خواهد جنگید.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2382410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha