۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۱

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

عباسعلی: از کسب طلا بسیار خوشحالم/ از حالا به فکر مدال جهانی هستم

عباسعلی: از کسب طلا بسیار خوشحالم/ از حالا به فکر مدال جهانی هستم

دارنده مدال طلای کاراته بازی‌های آسیایی اینچئون اعلام کرد بسیار خوشحال است نخستین مدال طلای بانوان کاراته ایران را در این رویداد مهم از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، حمیده عباسعلی پس از کسب مدال طلای در رشته کاراته بازی‌های آسیایی اینچئون، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مدتها بود که به مدال طلای بازی‌های آسیایی فکر می‌کردم و از لحاظ روحی و جسمی خودم را برای رسیدن به این مدال ارزشمند آماده کرده بودم.

وی در ادامه افزود: چهار سال قبل در بازی‌های آسیایی ناکام بودم و وقت آن رسیده بود تا آن نتیجه را با کسب مدال طلا در اینچئون جبران کنم.

دارنده مدال طلای کاراته بازی‌های آسیایی اینچئون اضافه کرد: بسیار خوشحالم نخستین مدال طلای بانوان کاراته ایران را در این رویداد مهم از آن خود کردم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این دو بار حریف چینی را شکست داده بودم ولی امروز او بسیار خوب کار کرد، به همین دلیل مجبور شدم کمی با احتیاط کار کنم.

عباسعلی همچنین گفت: از سال گذشته استارت موفقیت در اینچئون و جهانی آلمان را زده بودم که خوشبختانه به هدف اولم دست یافتم و حالا می‌خواهم نخستیم مدال بانوان کاراته ایران را در مسابقات جهانی به نام خود ثبت کنم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2382426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha