۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۱۱

تبریک خانه سینما به مدیرتولید فیلم «چ» و «رستاخیز»

تبریک خانه سینما به مدیرتولید فیلم «چ» و «رستاخیز»

خانه سینما به سیدعلی قائم مقامی مدیر تولید فیلم سینمایی «چ» که جوایز متعددی را از جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف دریافت کرده است، موفقیت‌های کسب شده را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، چندی است سید علی قائم مقامی عضو شورای مرکزی و نایب رییس انجمن مدیران تولید سینمای ایران به پاس اهتمام و تلاش‌ هایش در عرصه مدیریت تولید پروژه های بزرگ سینمایی مورد تقدیر جشنواره ها، مراکز و سازمان های مختلف قرار می گیرد. بر همین اساس خانه سینما ضمن تبریک این مجموعه موفقیت ها، توفیقات بیشتری را برای این همکار صنفی آرزو کرده است.

تقدیر ویژه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به خاطر تلاش در ارتقای امر تولید در سینمای ایران برای مدیریت تولید 2 فیلم فاخر «رستاخیز» و «چ»، دیپلم افتخار بهترین مدیریت تولید از شانزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران برای فیلم «چ»، دیپلم افتخار از هشتمین جشن بزرگ انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای مدیریت تولید 2 فیلم بزرگ «رستاخیز» و «چ» لوح تقدیر بهترین مدیر تولید از بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر برای مدیریت تولید 2 فیلم «رستاخیز» و «چ»، تقدیر فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مدیریت تولید فیلم «چ» و دریافت لوح تقدیر از معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح برای مدیریت تولید فیلم «چ» از جمله جوایزی است که وی اخیراً دریافت کرده است.

سیدعلی قائم مقامی متولد سال 1347 در تهران است و از سال 71 وارد سینمای حرفه ای شده و تاکنون مدیریت تولید فیلم های «شب یلدا»، «نسل سوخته»، «دارا و ندار»، «به رنگ ارغوان»، «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «رستاخیز» و «چ» را عهده‌دار بوده است.

کد خبر 2411672

برچسب‌ها