۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۵۸

مظلومی:

همدانی ها برای مسابقات سنگ تمام گذاشتند/ سال آینده در کشتی فرنگی تیم خواهیم داد

همدانی ها برای مسابقات سنگ تمام گذاشتند/ سال آینده در کشتی فرنگی تیم خواهیم داد

همدان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت بیمه رازی گفت: مسئولین، هیئت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان همدان در کنار مردم خونگرم این شهر برای برگزاری مطلوب مسابقات کشتی جایزه بزرگ سنگ تمام گذاشتند.

یونس مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به تیم کشتی آزاد بیمه رازی تهران اظهار داشت: تیم خوبی را از ابتدا روانه این مسابقات کرده بودیم و امیدوارم بتوانیم به مقام قهرمانی این مسابقات در مجموع ۳ مرحله دست پیدا کنیم.

وی افزود: حمایت و فرهنگ سازی در ورزش برای جوانان از اهداف مهم بیمه رازی است و به همین علت در رشته کشتی سرمایه گذاری کردیم.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی با بیان اینکه سال آینده در کشتی فرنگی نیز تیم خواهیم داد، گفت: بیمه رازی در ورزش های دیگر نظیر فوتبال، هندبال و ورزش بانوان در گذشته سرمایه گذاری کرده است.

مظلومی عنوان کرد: به دنبال سرمایه گذاری بهتر در رشته کشتی هستیم تا بتوانیم در مسابقات جام باشگاه های جهان نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی درباره میزبانی همدانی ها گفت: مردم خونگرم همدانی استقبال خوبی از این مسابقات داشتند و حضور پر شور آنها در سالن ابن سینا همدان ما را برای سرمایه گذاری بیشتر در کشتی دلگرم کرد.

کد خبر 2413290