۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴

کوروش زارعی در گفتگو با مهر:

نقشم در «کیمیا» یکی از مقامات ارشد ساواک است/ نمایش زن موفق ایرانی

نقشم در «کیمیا» یکی از مقامات ارشد ساواک است/ نمایش زن موفق ایرانی

کوروش زارعی از بازی در سریال «کیمیا» در نقش یکی از مقامات ارشد ساواک خبر داد و از ویژگی‌های این سریال سخن گفت.

کوروش زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار مهر گفت: این روزها بازی در سریال 120 قسمتی «کیمیا» را آغاز کرده ام؛ یک پروژه فاخر تلویزیونی که طولانی ترین سریال تلویزیون به حساب می‌آید و از قبل انقلاب تا پس از جنگ را در برمی‌گیرد.

وی افزود: من نقش یکی از مقامات ارشد ساواک را در این سریال بازی می‌کنم. «کیمیا» نوشته مسعود بهبهانی نیا است و جواد افشار کارگردانی سریال را برعهده دارد. سریال روایتی است که از قبل انقلاب آغاز می‌شود و درباره خانومی‌ به نام کیمیا است که به فضای انقلاب علاقمند می‌شود.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: در ادامه به جنگ می‌رسیم و زندگی جنگی این دختر و خانواده اش نیز روایت می‌شود. تا سرانجام قصه به زمان فعلی و سال‌های 93، 94 می‌رسد و کیمیا به بانویی با مشخصه های زن ایرانی تبدیل شده است.

زارعی ساخت این سریال را منطبق با فرمایش حضرت آقا در راستای نشان دادن زن واقعی ایرانی در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی معرفی کرد و یادآور شد: سبک زندگی اسلامی‌ - ایرانی در این سریال معرفی می‌شود و آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، نیکی کریمی‌و رضا کیانیان از جمله دیگر بازیگران «کیمیا» هستند که من نقش ضدقهرمان آن را بازی می‌کنم.

کد خبر 2415267

برچسب‌ها