۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۲۹

دیدگاه‌های انقلابی آزیتا حاجیان در «کیمیا»/ تصویربرداری در جنوب ادامه دارد

دیدگاه‌های انقلابی آزیتا حاجیان در «کیمیا»/ تصویربرداری در جنوب ادامه دارد

آزیتا حاجیان بازیگر سریال «کیمیا» از نقش خود در این سریال و اینکه مادر سه فرزند است و دیدگاه‌های جدی انقلابی و اجتماعی دارد که باعث بوجود آمدن مسایلی بین او و همسرش می‌شود، سخن گفت.

آزیتا حاجیان بازیگر سریال «کیمیا» که هم اکنون در جنوب کشور در حال تصویربرداری است به خبرنگار مهر گفت: این سریال هم اکنون چند ماه است که در حال تصویربرداری است و من برای ادامه تصویربرداری تا چند روز آینده به جنوب بازمی‌گردم.

وی که در این سریال 100 قسمتی به همراه دخترش مهراوه شریفی‌نیا بازی می‌کند در توضیح نقش خود عنوان کرد: من در این سریال نقش زنی را دارم که مادر سه فرزند است اما تفاوت آن با نقش مادر در «تا ثریا» این است که در اینجا این زن نان‌آور خانه نیست و بیشتر درگیر مسایل اجتماعی و انقلابی جامعه خود می شود و دیدگاه های انقلابی جدی ‌ی دارد که بین او و همسرش مسایلی را پیش می‌آورد.

بازیگر سریال «رویای گنجشک‌ها» در پایان عنوان کرد: جواد افشار کارگردان بسیار منعطفی است و شرایط همکاری و همراهی را کاملا درک می‌کند. همکاری خوبی بین گروه بازیگرها و گروه کارگردانی اتفاق می افتد و من این نوید را می دهم که این سریال، اثر بسیار خوبی باشد. فضا شکل بسیار رئالی دارد و آنچه که ارائه می‌شود زندگی‌ای است که در دوران معاصر می گذرد و برای همه ملموس است.

در خلاصه داستان «کیمیا» آمده است: در گذر فصل‌ها و سال‌ها و در التهاب حوادث و بحرانها، نسل‌ها و شخصیتها شکل می‌گیرند. کیمیا از نسلی معترض و حقیقت جوست. او به دنبال کشف حقیقت، ققنوس وار به دل آتش حوادث می‌زند تا جاودانگی را بیابد.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیر آزاد.، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلانی، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و ... بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

کد خبر 2232913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha