۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۱۹

هفته چهاردهم لیگ برتر؛

برتری پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در پایان نیمه اول

برتری پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در پایان نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولادتبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز اول از هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت 16:30 دقیقه عصر امروز پنجشنبه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز برابر هم به میدان رفتند که در پایان نیمه نخست تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک از میهمان تبریزی‌اش پیش افتاده است.

در این بازی که با قضاوت سیدمهدی سیدعلی و در ورزشگاه آزادی درحال برگزاری است، محسن بنگر (8) و مهدی طارمی (29) برای پرسپولیس و مگنو باتیستا (38- پنالتی) برای گسترش فولاد گل زدند. اومانا از تیم پرسپولیس هم تنها بازیکن اخطاری این نیمه بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در این نیمه با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا، میثم حسینی، مهدی جعفرپور، محمد نوری، رضا حقیقی، امید عالیشاه، مهدی طارمی و هادی نوروزی به میدان آمد و گسترش فولاد تبریز هم از رودریگو لوپز، مرتضی اسدی، محمود خمیسی، حمید جوکار، امید نظامی‌پور، میثم نقی‌زاده، مگنو باتیستا، رسول پیرزاد، جابر انصاری، میلاد جهانی و محمد امین درویشی در ترکیب تیمش استفاده کرد.

این نیمه با برتری محسوس پرسپولیس آغاز شد و درنهایت این تیم خیلی زود و روی ارسال هادی نوروزی و ضربه محسن بنگر به گل نخست رسید. 21 دقیقه بعد سرخپوشان روی اشتباه مدافعان گسترش در گرفتن آفساید به گل دوم رسیدند. در این صحنه پاس در عمق هادی نوروزی به مهدی طارمی رسید که این بازیکن هم با یک ضربه دقیق دروازه حریف تبریزی را باز کرد.

پس از این گل سرخپوشان تاحدودی عقب رفتند و همین موضوع و حرکات ترکیبی خوب بازیکنان گسترش باعث شد این تیم چند موقعیت گل را روی دروازه سرخپوشان ایجاد کند. در یکی از این صحنه‌ها رضا حقیقی دچار اشتباه شد و بازیکن گسترش را با خطا متوقف کرد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. باتیستا هم پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، یکی از دو گل خورده تیمش را جبران کرد.

در دقایق پایانی این نیمه هم دو تیم حملاتی روی دروازه همدیگر داشتند اما از آنها نتیجه‌ای نگرفتند تا در نهایت این نیمه با برتری شاگردان حمید درخشان به پایان برسد.

کد خبر 2416098

برچسب‌ها