۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۴۷

فراز کمالوند:

کار بزرگی برابر پرسپولیس انجام دادیم/ هیچوقت دنبال ضد فوتبال نبودم

کار بزرگی برابر پرسپولیس انجام دادیم/ هیچوقت دنبال ضد فوتبال نبودم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعلام کرد که تبدیل کردن باخت 2 بر صفر با تساوی 2 بر 2 کار بزرگی بود که شاگردانش در ورزشگاه آزادی و مقابل پرسپولیس آن را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند  در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی را دو تیم ارائه کردند و بازیکنان ما هم عملکرد خوبی داشتند. هر چند دو گل را روی غافلگیری دریافت کردیم اما اینکه بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی 2 بر 2 در ورزشگاه آزادی عوض کردیم، کار بزرگی بود.

وی اضافه کرد: کسب نتیجه مساوی مقابل پرسپولیس در تهران این نوید را می‌دهد که می‌توانیم روزهای بهتری را هم پیش رو داشته باشیم. البته تیم ما در نیم فصل تقویت می‌شود و حتما در نیم فصل دوم از قعر جدول جدا می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد اینکه بازیکنانش در این بازی بارها خود را زمین زدند، اظهار کرد: کلا دو بازیکن ما زمین خورد که یکی از آنها پس از بازی به دکتر رفت زیرا عضله همسترینگ پایش کش آمده است.

وی اضافه کرد: البته پرسپولیسی‌ها هم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و درحالی به پنالتی رسیدند که قبل از آن بازیکن ما به زمین افتاده بود. البته هیچ طلبی از آنها به خاطر این اتفاق نداریم.

کمالوند همچنین گفت: هیچوقت دنبال ضد فوتبال نبودم، هرچند پس از گل تساوی 10 دقیقه فرصت داشتیم که ضد فوتبال بازی کنیم اما دنبال بازی زیبا و تماشاگرپسند بودیم که خوشبختانه هم خوب بازی کردیم و هم امتیاز گرفتیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولادتبریز از هفته چهاردهم لیگ برتر که عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

کد خبر 2416122

برچسب‌ها