۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۵۶

درخشان پس از تساوی مقابل گسترش؛

اشتباهات فردی، برد را از پرسپولیس گرفت/ مجبوریم با برخی‌ها کنار بیائیم

اشتباهات فردی، برد را از پرسپولیس گرفت/ مجبوریم با برخی‌ها کنار بیائیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه یک مربی نمی‌تواند به زمین مسابقه برود و ضربه پنالتی را بزند، گفت: اگر بازیکنانم در جریان مسابقه اشتباهاتی را انجام نمی‌دادند، می‌توانستیم برنده بازی لقب بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظرم مقابل گسترش بازی خوبی را انجام دادیم اما یکسری مسائل از دست مربی خارج است زیرا مربی نمی‌تواند به زمین مسابقه رفته و خودش پنالتی را به گل تبدیل کند.

وی افزود: وقتی یک بازیکن پنالتی را از دست می‌دهد و یا بازیکن اشتباهات فردی انجام می‌دهد، ممکن است این اتفاقات منجر به باخت تیم شود. البته در روزیکه از حریف 2 گل جلو می‌افتیم، یعنی تیم‌مان شایسته بوده اما باید یادمان باشد، برتری 2 بر صفر باعث پیروزی نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امروز یکی از روزهای بد تیم بود و بدشانس بودیم که پنالتی‌مان گل نشد تا برنده شویم. این اتفاق جزئی از فوتبال است اما باز هم تاکید می‌کنم که امروز، روزمان نبود و شانس با پرسپولیس یار نبود.

وی با بیان اینکه اگر بازیکنانش اشتباهاتی را انجام نمی‌دادند، این تیم می‌توانست برنده بازی لقب بگیرد، در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در این شرایط به روانشناس نیاز ندارد؟، تاکید کرد: مسائل حاشیه‌ای اطراف تیم زیاد است و ما نمی‌توانیم کار خاصی را انجام دهیم. ضمن اینکه چندین بازیکن مصدوم داریم و اگر بخواهیم چند بازیکن خود را اخراج کنیم، اوضاع‌مان خراب‌تر می‌شود، هرچند این رفتارها را تنها تا نیم فصل تحمل می‌کنیم.

درخشان در پاسخ به سوال دیگری که آیا مسائل حاشیه‌ای در آستانه دربی ممکن است به تیم ضربه بزند و برای جمع کردن این حواشی چه تدابیری را باید در نظر گرفت؟، تصریح کرد: جمع کردن این حواشی خیلی ساده است اما چاره‌ای نداریم و باید با آنها کنار بیاییم. اگر بازیکنان‌مان را اخراج می‌کردیم، نمی‌توانستیم بازی کنیم.

وی اضافه کرد: ما امروز 5 بازیکن مصدوم داریم و اگر بخواهیم چند نفر را اخراج کنم، برای  چیدن ارنج اصلی تیم، بازیکن کم می‌آورم. تا نیم فصل مجبوریم با این رفتارها کنار بیائیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بطور مثال در سطح حرفه‌ای بازی می‌کنیم و بازیکن باید بفهمد در چه تیم و در چه سطحی بازی می‌کند. بازیکن باید خودش بداند که حق با چه کسی است، نمی‌شود به خاطر هر موضوع کوچکی بازیکن به کمیته انضباطی برود. این مطلب خیلی زشت است. در سطح فوتبال حرفه‌ای بازیکنی مانند کاسیاس و بیل که برای جذب‌شان میلیون‌ها یورو جابه‌جا شده، به راحتی نیمکت نشین شده و صدای کسی هم در نمی‌آید.

وی درخصوص مشکلی که بازیکنان به خاطر مسائل مالی با باشگاه داشته‌اند، اظهار کرد: مشکل خاصی نبود زیرا هیات مدیره تا به امروز به هر وعده‌ای که داده، عمل کرده است و پول‌ها شنبه در حساب بازیکنان است.

درخشان در مورد افت بدنی بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم گفت: اصلا چنین موضوعی درست نیست. البته ما هر 4-5 روز یکبار بازی می‌کنیم که این مساله کارمان را خیلی سخت کرده است. با این حال نیمه دوم هم خیلی خوب کار کردیم و می‌توانستیم برنده باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در این بازی روی اشتباهات فردی ضربه خوردیم و پیروزی 2 بر صفر را با تساوی عوض کردیم. در دقایق پایانی هم یک پنالتی از دست دادیم تا نشان دهد شانس هم یارمان نبوده است. وقتی یک بازیکن در ثانیه‌ها پایانی یک پنالتی را از دست می‌دهد، بیاتگر خلاقیت اوست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اشتباهات دروازه‌بان‌های این تیم در بازی‌های اخیر گفت: این اشتباه فردی است، ما دو دروازه‌‎بان خوب داریم که نمی‌دانم چرا این اشتباهات از آنها سر می‌زند. این به خلاقیت خود بازیکن بستگی دارد. آنها در تمرینات خیلی خوب هستند و توپ‌های صددرصد را می‌گیرند اما از بدشانسی ما در بازی‌‎ها اشتباهات را انجام می‌دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولادتبریز از هفته چهاردهم لیگ برتر که عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

کد خبر 2416128

برچسب‌ها