۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۴۹

خاوری به مهر خبر داد:

پیروزی تربیت قم برابر فرهنگ خراسان رضوی در لیگ بر‌تر شطرنج

پیروزی تربیت قم برابر فرهنگ خراسان رضوی در لیگ بر‌تر شطرنج

قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت شطرنج قم از پیروزی تربیت قم برابر فرهنگ خراسان رضوی در لیگ بر‌تر شطرنج باشگاه‌های کشور خبر داد.

محمدجواد خاوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ادامه دیدارهای هفته دوم از فصل جدید رقابت‌های شطرنج لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور، تیم شطرنج تربیت قم عصر دوشنبه در خرم آباد  برابر فرهنگ مشهد به پیروزی رسید.

خاوری بیان کرد: تیم شطرنج استان قم که امسال با نام تربیت قم در لیگ بر‌تر حاضر است مسابقات را با شکست مشابه ۴ بر صفر برابر دو تیم قدرتمند شهرداری تبریز و پتروشیمی تندگویان خوزستان آغاز کرد و سپس برابر تیم دانشگاه آزاد تهران به تساوی رسید.

وی ابراز داشت: تربیت در آخرین مسابقه هفته نخست برابر دنیای فلز رشت پیروز شد و سپس در نخستین مسابقه از دور برگشت از سد تیم دامون ساخت شمال ساری گذشت تا به دومین پیروزی پی در پی دست یابد.

وی گفت: تربیت قم در دومین مسابقه از هفته دوم برابر سرمایه گذاری شهر آتیه تهران مساوی کرد و سپس در سومین مسابقه برابر تیم مانتری شیراز به برتری رسید تا وضعیتش را در جدول لیگ برتر سر و سامان دهد.

دبیر هیئت شطرنج قم افزود: در دیدار تیم‌های تربیت قم و فرهنگ خراسان ضوی، مسعود مصدق‌پور از قم برابر‌‌ مازیار باقری از خراسان رضوی به پیروزی رسید ، پرهام مقصودلو از قم برابر کسری گودرز از خراسان رضوی مساوی کرد، مسابقه کاوه قاضی الشریف از قم و پویا اولیا زاده از خراسان رضوی به برتری قاضی الشریف انجامید و در ‌‌نهایت مصطفی سخایی از تربیت قم برابر احسان میرزاییان از خراسان رضوی به برتری رسید تا مسابقه در مجموع با پیروزی ۳ بر یک نماینده قم خاتمه یابد.

وی تصریح کرد: تیم تربیت قم در این مسابقات با ترکیب محمد امین طباطبایی، مسعود مصدق‌پور، پرهام مقصودلو، کاوه قاضی الشریف، مصطفی سخایی و سعید شریعت حضور پیدا کرده است و در چهارمین مسابقه خود در هفته دوم با تیم راه و شهرسازی لرستان مصاف می‌کند.

دبیر هیئت شطرنج قم ابراز داشت: دامون ساخت شمال ساری، پتروشیمی شهید تندگویان، دنیای فلز رشت، تربیت قم، سرمایه گذاری شهر آتیه، مانتری شیراز، فرهنگ خراسان رضوی، راه و شهرسازی لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری تبریز به عنوان ۱۰ تیم شرکت کننده در رقابت‌های امسال لیگ بر‌تر شطرنج کشور حضور دارند.

خاوری خاطرنشان کرد: تیم شطرنج تربیت بدنی قم در سال ۹۲ برای پنجمین بار در مسابقات لیگ بر‌تر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور حضور داشت و در پایان این رقابت‌ها در بین تیم‌های حاضر در لیگ، در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

کد خبر 2418619

برچسب‌ها