۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴

سلیمی خبر داد:

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ماده ۱۸۰ به محلات و دلیجان

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ماده ۱۸۰ به محلات و دلیجان

دلیجان- خبرگزاری مهر: نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: مبلغ ۱۰۵میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات ماده ۱۸۰ به دوشهرستان محلات و دلیجان اختصاص یافت.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۵۰درصد این میزان برای شهرستان محلات و نیمی دیگر آن نیز برای توسعه و عمران دلیجان هزینه خواهد شد.  

وی ادامه داد: این میزان اعتبار برای بخشهای مختلف دارای اولویت در نظر گرفته شده که عمده آن برای تامین زیرساخت های عمرانی و محورهای ارتباطی هزینه خواهد شد.  

وی اظهارکرد: لایروبی قنوات، توسعه آبیاری تحت فشار، اجرای طرحهای هادی، توسعه فضاهای آموزشی، بهداشت و درمان و تامین آب این دو شهرستان با این میزان اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس بیان کرد: توسعه تخصیص این میزان اعتبار در دو شهرستان تحول بزرگی ایجاد می کند و تاثیر بسزایی در توسعه و آبادانی خواهد گذاشت.

وی توضیح داد: تخصیص اعتبارات ماده۱۸۰ قانون برنامه توسعه براساس اولویت های حوزه انتخابیه صورت گرفته که با همفکری دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و همچنین بازدیدهای متعدد و گزارشهای دریافتی، تخصیص اعتبارات اولویت بندی شده است.

کد خبر 2418773

برچسب‌ها