۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۱۵

تصادف مرگبار در محور نقده به ارومیه 8 کشته و زخمی به جا گذاشت

تصادف مرگبار در محور نقده به ارومیه 8 کشته و زخمی به جا گذاشت

ارومیه – خبرگزاری مهر: در اثر وقوع یک تصادف زنجیره ای که امروز پنجشنبه در محور نقده به ارومیه به وقوع پیوست 8 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نقده با مرگبار توصیف کردن این تصادف، گفت: صبح امروز دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید و یک دستگاه کامیون در جاده نقده به سمت ارومیه به صورت زنجیره ای به هم برخورد کردند.

رضا مسافر با اشاره به تلفات جانی این حادثه افزود: به علت شدت برخورد خودرو ها شش نفر در دم جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شد که حال یکی از آنان وخیم می باشد.

وی با تاکید بر حضور سریع نیرو های امدادی در صحنه حادثه، بیان کرد: یک تیم امداد و نجات جاده ای مجهز به امکانات و تجهیزات کامل به همراه یک دستگاه آمبولاننس بلافاصله پس از کسب اطلاع به محل حادثه اعزام شدند که پس از ارزیابی، اقدامات ابتدائی در خصوص کمک های اولیه و تثبیت شرایط جسمی حادثه دیدگان انجام شد و سپس مصدومین را به مراکز درمانی منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال امر شهرستان نقده، بار دیگر با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، خاطر نشان کرد: برای حفظ جان خود و سرنشینان دیگر خودروها لازم است با سرعت مطمئنه و فاصله مناسب از خودروی رو به رویی رانندگی کنیم.

کد خبر 2425317