۳ آذر ۱۳۹۳، ۹:۳۹

دوست‌یابی با «تازه نفس» در تلویزیون

دوست‌یابی با «تازه نفس» در تلویزیون

محمود سلامیان تهیه کننده «تازه نفس» موضوع اصلی و محورهای گفتگوی این برنامه در هفته پیش‌رو را شرح داد.

محمود سلامیان تهیه کننده «تازه نفس» درباره موضوع این هفته این برنامه به خبرنگار مهر گفت: دوستی و دوست یابی محور اصلی برنامه‌های این هفته «تازه نفس» است و سعی می‌کنیم به ابعاد مختلف آن بپردازیم.

وی ادامه داد: موضوعاتی از جمله زمان و مکان دوست یابی، دوست‌های اجتماعی، رفیق بی کلک، دوست به اصطلاح فابریک، دوست یابی از منظر دین، کمیت و کیفیت در دوستی و نفع رسانی متقابل در این رابطه در این برنامه‌ها مورد بحث قرار می‌گیرند.

این تهیه کننده درباره معیارهای تنظیم سوالات و طرحشان در گفتگو با مهمانان برنامه توضیح داد: به طور کلی در این برنامه مهمان‌ها چند دسته هستند. کارشناسانی که یک آیتم با حضورشان اجرا می‌شود و علاوه بر اینکه خود درباره موضوع برنامه مطالبی را از قبل آماده کرده‌اند و در برنامه مطرح می‌کنند، نظرشان هم درباره موضوع برنامه پرسیده می‌شود.

سلامیان تأکید کرد: گروه‌های دیگری از مهمانان هم از جامعه هنر، ورزش و علم و کار هستند که آنها هم نظر خود را درباره موضوع برنامه اعلام می‌کنند. به طور کلی سعی داریم تا موضوعاتی را به کار گیریم که از دل جامعه انتخاب شده باشد و مهمانان درباره آن دغدغه داشته و قابلیت گفتگو و تبادل نظر درباره‌شان زیاد باشد.

برنامه «تازه نفس» روزهای زوج ساعت 15:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه ویژه مخاطبان 13 تا 30 ساله است و اجرای آن توسط گروهی از مجریان انجام می‌شود.

کارگاه خلاقیت، گردشگری، جانور شناسی، روانشناسی و رفتارشناسی، سرمشق زندگی، مناظره بین شخصیت‌های تاریخی در قالب طنز، تست اجرا در آیتم مجری شو و مسابقه پیامکی از جمله بخش‌های این برنامه است.

کد خبر 2427532

برچسب‌ها