۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۳

وطن‌خواه در گفتگو با مهر:

سهم امسال استان بوشهر در ایجاد اشتغال 8800 فرصت شغلی است

سهم امسال استان بوشهر در ایجاد اشتغال 8800 فرصت شغلی است

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در سال جاری سهم این استان در ایجاد فرصت‌های شغلی هشت هزار و 833 فرصت شغلی است.

سیامک وطن خواه در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت اشتغال در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه رصد کشور با دو هدف شناسایی اشتغال در استان و ثبت اشتغال راه اندازی شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلفی در امر اشتغال دخیل هستند که در برخی موارد، در هیچ جایی عملکردی ضبط و نگهداری نمی‌شود به همین خاطر سامانه رصد در کشور تعریف شده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: دولت تدبیر و امید بر ارائه آمار و اطلاعات ناصحیح تاکید دارد که نیاز است دقت و حساسیت بیشتری در این کار صورت گیرد.

وی بیان کرد: شورای عالی اشتغال کشور در راستای این سیاست در سال 93 به دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کردند با توجه به میزان عملکرد خود تعهدات را بپذیرند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در سال جاری سهم این استان در ایجاد فرصت‌های شغلی هشت هزار و 833 فرصت شغلی است.

وطن‌خواه یادآور شد: نحوه توزیع فرصت‌ها به گونه ای است که دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس ظرفیت‌هایی شهرستان‌ها فرصت‌های شغلی را تعهد می‌کنند.

کد خبر 2429416

برچسب‌ها