۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹

سرلشکر جعفری در مجمع عالی بسیج:

بسیجیان همیشه در خط مقدم ایستادگی بودند

بسیجیان همیشه در خط مقدم ایستادگی بودند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب گفت: بسیجیان همیشه در خط مقدم این ایستادگی بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین مجمع عالی بسیج که ظهر امروز در مجموعه امام علی(ع) سپاه برگزار شد، با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل(ره) گفت: 5 آذر برای ایران روز بزرگی است که امام(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

وی با اشاره به مقطع زمانی تشکل بسیج گفت: چند روز پس از تسخیر لانه جاسوسی امریکا و اثبات دشمنی آنها، بسیج به فرمان امام تشکیل شد.

وی با بیان اینکه اهداف اقشار بسیج تبیین مواضع انقلابی بسیج است، افزود: نیاز به وحدت و انسجام برای دستیابی به اهداف بسیج است.

سرلشکر جعفری با اشاره به نقش امروز بسیج گفت: نقشی که بسیج در این مقطع حساس انقلاب برعهده دارد بسیار مهم و حساس است و با پیاده شدن این نقش می توان شاهد تحقق اهداف والای انقلاب در جامعه باشیم.

فرمانده کل سپاه با بیان این مطلب که امروز در مرحله سوم انقلاب هستیم، گفت: رهبری، انقلاب را پنج مرحله می‌دانند و امروز نظام اسلامی بسیار مقتدر و مستحکم در برابر همه فشارها و دشمنی های نظام سلطه ایستاده است.

جعفری تاکید کرد: بسیجیان همیشه در خط مقدم این ایستادگی بوده‌اند و اکنون هم انتظار می‌رود نقشهای بسیار مهم و حساسی  برعهده بگیرد که تا این حرکت محقق نشود، شاهد پیاده شدن اهداف والای انقلاب در جامعه نمی‌توانیم باشیم.

وی تاکید کرد: اگر بسیج و بسیجی بدنبال محقق شدن اهداف انقلاب نباشند از چه کسی می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

سرکشکر جعفری با بیان این مطلب که خواست رهبری، تلاش برای محقق شدن اهداف والای انقلاب در اقشار جامعه است گفت: البته توسعه ارزش‌های والای انسانی در همه اقشار جامعه کار بسیار سختی است که باید صورت بگیرد.

جعفری ادامه داد: ابعاد ایجابی انقلاب بسیار مهمتر از ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.

وی با بیان این مطلب توضیح داد: لذا ایستادگی در برابر دشمن و مسایل امنیتی یک بعد انقلاب است و بدون روحیه جهادی و تلاش برای رضای خدا نمی‌توان به اهداف انقلاب رسید.

کد خبر 2429627