۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۸

پیکر مطهر دو تن از شهدای نیروی انتظامی در سیستان تشییع شد

پیکر مطهر دو تن از شهدای نیروی انتظامی در سیستان تشییع شد

زاهدان-خبرگزاری مهر: پیکر پاک و مطهر دو تن از پرسنل نیروی انتظامی که توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شدند صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم سیستان و جمعی از فرماندهان نظامی تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر شهید ستوان دوم بدیل مختاری صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل منطقه انتظامی شهرستان زهک تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

مردم شهید پرور سیستان صبح امروز در حالیکه پیکر این شهید را بر دستان خود تا آرامگاه ابدی اش در گلزار شهدا همراهی می کردند با سر دادن شعار مرگ بر منافق خواستار برخورد جدی و دستگیری عاملان این جنایت شدند.

فرماندار زهک در حاشیه این مراسم در گفتگو با مهر اظهار داشت: سرنخ های مهمی ازعاملان حمله تروریستی که روز سه شنبه  منجر به شهادت سه نفر از نیروهای گشت پلیس در این شهرستان شد به دست آمده است.

جمشید رخشانی نسب با بیان اینکه به زودی عاملان این جنایت دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید افزود: در این رابطه تعدادی افراد مظنون به مشارکت در این حمله تروریستی دستگیر و تحقیقات در این رابطه برای حصول نتیجه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم دیگری که صبح امروز در شهرستان نیمروز و با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد پیکر پاک یکی دیگر از شهدای حادثه تروریستی شهرستان زهک با نام ستوان سوم "حسین انجام" تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

گفتنی است پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه شهید فیوج گوری نیز برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان کرمان منتقل شد.

سه شنبه شب گذشته دو مامور و یک سرباز نیروی انتظامی در شهرستان زهک در شمال سیستان و بلوچستان به نام های بدیل مختاری، حسین انجام و محمدرضا فیوج گوری در حین انجام وظیفه در حالی که با خودروی انتظامی در حال گشت زنی بودند مورد اصابت گلوله اشرار مسلح قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

 

کد خبر 2431001

برچسب‌ها