۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۴۳

مهرآبادی:

۱۳۵ هزار مسکن مهر در کشور آماده افتتاح است/ افزایش تسهیلات واحدهای مسکن مهر

 ۱۳۵ هزار مسکن مهر در کشور آماده افتتاح است/ افزایش تسهیلات واحدهای مسکن مهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۳۵ هزار مسکن مهر در کشور آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اصغری مهرآبادی عصر پنجشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیار زیادی به منظور تامین مسکن صورت گرفته و طرح‌های مختلفی نیز در این زمینه اجرا شده است.

وی مسکن مهر را گام بسیار مهمی برای تامین مسکن مورد نیاز افراد نیازمند دانست و افزود: مسکن مهر با زمین‌های دولتی و با ارائه تسهیلات مناسب در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح‌های مسکن مهر افزود: در سطح کشور تا کنون قرارداد ساخت دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر منعقد شده که دو میلیون واحد آن تا کنون تا مرحله سفت‌کاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این میزان واحد مسکن مهر، تا کنون یک میلیون و ۶۵۰ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که  یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است.

افزایش تسهیلات واحدهای مسکن مهر

مهرآبادی افزود: در حال حاضر در شهرهای مختلف کشور ۱۳۵ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر نیز با ارائه خدمات زیربنایی، آماده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب یک‌هزار میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی مسکن‌های مهر در نیمه نخست امسال، اذعان داشت: در صورتی که شرایط مناسبی در زمینه مالی وجود داشته باشد، در نیمه دوم امسال نیز همین میزان اعتبار مصوب خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح‌های مسکن مهر با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن مهر در استان‌های البرز، هرمزگان، گیلان و آذربایجان غربی تسهیلات مسکن مهر از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان، گفت: تلاش داریم تسهیلات مسکن مهر در دیگر استان‌ها نیز افزایش یابد.

کد خبر 2431178

برچسب‌ها