۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶

هفته ششم سوپرلیگ بسکتبال /

تیم شهرداری گرگان به راحتی حریف جنوبی را شکست داد

 تیم شهرداری گرگان به راحتی حریف جنوبی را شکست داد

گرگان – خبرگزاری مهر: نماینده بسکتبال گرگان در لیگ برتر با پیروزی با اختلاف ۴۰ امتیاز، نخستین برد خانگی خود را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته ششم رقابت های سوپرلیگ بسکتبال شامگاه پنجشنبه تیم "شهرداری گرگان" در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف تیم قعرنشین "صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر" رفت و با نتیجه ۷۳ بر ۴۳ رقیب خود را شکست کرد.

قضاوت این مسابقه را "صادق قنبری" به عنوان سرداور و "احسان رحیمی" و "محمود اولیازاده" به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و "محمد گزنچیان" ناظر بازی بود.

شهرداری که پیش بینی می شد بازی ساده تری نسبت به بازی های گذشته را در پیش داشته باشد در هر ۴ کوارتر، سرتر از حریف جنوبی ظاهر شد و به ترتیب با امتیازهای  ۱۸ بر ۹، ۱۳ بر ۲، ۲۳ بر ۱۰ و ۱۹ بر ۱۲ پیروز شد تا یکی از بهترین نتایج تیم شهرداری رقم بخورد.

سفیدپوشان شهرداری نیمه نخست را با ترکیب "پویا تاجیک"، "بابک نظافت"، "محمد زارعی"، "هومن رضایی" و "بنی کوچویی" آغاز کردند و سرخ پوشان ماشهری با ترکیب "فرید حقایقی"، "حسین شعبانی"، "رضا ببرشکن"، "امیر ببرشکن" و "وحید بروجردی" پای به زمین گذاشتند.

نخستین امتیاز بازی را تیم صنایع پتروشیمی به دست آورد اما پس از گذشت ۱۰۰ ثانیه از شروع مسابقه، پرتاب ۲ امتیازی هومن رضایی نتیجه را به تساوی کشانید و پس از آن، تیم میزبان بازی را دست گرفت.

شهرداری در دقیقه پنجم با نتیجه ۸ بر ۲ از حریف پیش افتاد و در نهایت کوارتر نخست را با نتیجه ۱۸ بر ۹ پیروز شد.

در یک چهارم دوم بازی، تیم صنایع پتروشیمی بازی بسیار ضعیفی را ارائه کرد و فقط ۲ امتیاز به دست آورد. شهرداری این کوارتر را با نتیجه ۱۳ بر ۲ برنده شد و نیمه نخست را با نتیجه ۳۱ بر ۱۱ حریف جنوبی اش را شکست داد.

"محمد زارعی" بازیکن جدید تیم شهرداری در نیمه نخست ۱۰ امتیاز به دست آورد و پس از وی پویا تاجیک با ۹ امتیاز در مکان دوم بازیکنان امتیازآور قرار گرفت.

شهرداری نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد و "نوید فراهانی" به جای زارعی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. ماهشهری اما با ۳ تغییر وارد زمین شدند. "موسی پناهی زاده"، "مهدی زکی زاده" و "امید امرالهی" از ابتدای نیمه دوم به جای شعبانی، امیر ببرشکن و بروجردی در زمین حاضر شدند.

کوارتر سوم برای شهرداری گرگان بسیار خوب رقم خورد. درخشش تاجیک و پرتاب های ۳ امتیازی از سوی نظافت، بنی کوچویی و فراهانی اختلاف امتیاز را افزایش داد و این کوارتر با نتیجه ۲۳ بر ۱۰ به سود شاگردان کبیر خاتمه یافت.

هرچند ماهشهری ها که با مشکلات زیادی مواجه هستند، در کوارتر چهارم بهترین بازی خود را نشان دادند اما باز هم نماینده گرگان برتری محسوسی نسبت به تیم جنوبی داشت.

در آخرین کوارتر ۳ پرتاب ۳ امتیازی از سوی هادی دهقان، رهام کبیر و زارعی موجب رقم خوردن امتیاز ۱۹ بر ۱۲ شد و در پایان تیم میزبان با حمایت تماشاگران خودی با ۴۰ امتیاز اختلاف و نتیجه ۷۳ بر ۳۳ برنده از زمین خارج شد.

پویا تاجیک از تیم شهرداری با کسب ۱۵ امتیاز، ۸ ریباند و تاثیرگذاری ۲۴، بهترین بازیکن میدان بود و پس از وی محمد زارعی، پدیده تیم شهرداری با کسب ۱۱ امتیاز و ۶ ریباند در مکان دوم قرار گرفت. در تیم صنایع اما امیر ببرشکن با کسب ۱۰ امتیاز و ۶ ریباند بهترین بازیکن تیم جنوبی بود.

تیم شهرداری با کسب این پیروزی به دومی برد خود دست یافت و جمع امتیازهای خود را به ۸ رساند تا در مکان چهارم جدول باقی بماند. شهرداری در هفته هفتم با قرعه استراحت روبه رو است. بازی بعدی شهرداری روز پنجشنبه ۱۳ آذر در برابر پمینا اصفهان در زمین حریف خواهد بود.

کد خبر 2431254

برچسب‌ها