۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷

ابراهیم حسن‌بیگی به «پایان» رسید

ابراهیم حسن‌بیگی به «پایان» رسید

ابراهیم حسن‌بیگی تازه‌ترین رمان خود را با عنوان «پایان» و با موضوع اختلاس و فساد مالی در ایران نوشت.

ابراهیم حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر از تالیف رمان تازه‌ای با عنوان «پایان» خبر داد و گفت: رمان تازه‌ای که کار تالیف آن را به پایان رسانده‌ام یک اثر اجتماعی  است که با آثار مشابه مذهبی و دفاع مقدسی من به نوعی متفاوت است چون به مساله اجتماعی معضلات و مفاسد اقتصادی می‌پردازد که چند سالی است بیش از اندازه در جامعه در حال نمایش دادن خودش است.

وی افزود: در این رمان سعی کردم از زاویه نگاه یک نویسنده به راهکارهایی که برای رفع مشکل اختلاس و کلاه‌برداری‌ها در جامعه وجود دارد را به تصویر بکشم.

حسن‌بیگی ادامه داد: رویدادهای رسانه‌ای که درباره اختلاس‌های عمده در کشور و یک شبه میلیاردر شدن وجود دارد دست‌مایه اصل تالیف این رمان بود اما استفاده از آنها به شکلی نیست که بتوان  مصداق عینی برای آنها پیدا کرد.  

به گفته حسن‌بیگی وی به عنوان یک نویسنده با نگاه به ریزش قبح اختلاس و کلاه‌برداری در جامعه به این نتیجه رسیده است که باید درباره علت حضور این معضل در یک جامعه آزاد مسلمان اثری بنویسد گفت: این رمان برای ریشه‌یابی این معضلات است و سعی کرده است تا بدون هشدار دادن و بیان کلیشه‌ای به واکاوی این مسائل بپردازد.

این نویسنده با تاکید بر پایان تالیف این اثر از رایزنی برای انتشار آن با یک ناشر خبر داد که هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 2438511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha