۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹

کچوییان خبر داد:

کاهش مشکلات اقتصادی فرهنگیان با تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان

 کاهش مشکلات اقتصادی فرهنگیان با تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان

قرچک - معاون برنامه ریزی سازمانی وزیر آموزش و پرورش از کاهش مشکلات اقتصادی با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امرز و با حضور پرشور فرهنگیان، به منظور آشنایی هرچه بیشتر مدیران مدارس شهرستان قرچک با سیاست های پنج گانه وزارت آموزش وپرورش دوره ضمن خدمت مدیریت دانش درکانون ملائک این شهرستان برگزار شد.

رضا کچوییان معاون برنامه ریزی سازمانی دفتر وزیر آموزش وپرورش در این همایش اظهار داشت: در راستای رسیدن به اهداف بلند نظام تعلیم وتربیت و با بهره گیری از نظرات صاحب نظران این عرصه از آغاز دولت یازدهم برنامه های مختلفی در جهت رسیدن به این اهداف فراهم شده است.

وی افزود: سیاست های پنج گانه وزارت آموزش وپرورش در دولت تدبیر و امید شامل تمرکززدایی، توسعه مشارکت های مردمی، ساماندهی نیروی انسانی، بهبود مدیریت آموزشگاهی و بودجه ریزی عملیاتی بوده که برای رسیدن به این اهداف و در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اقدامات بسیار خوبی از زمان شروع فعالیت وزیر جدید شروع و ادامه خواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: آشنا کردن دانش آموزان با حقوق شهروندی و ترویج روحیه نقد پذیری و پرسشگری و همچنین ارائه تسهیلات و امکانات به فرهنگیان از دیگر برنامه های وزارت آموزش وپرورش در دولت یازدهم است.

کچوییان ادامه داد: تلاش وزارت آموزش و پرورش بر این است تا با ارائه لایحه رتبه بندی معلمان و تصویب آن در مجلس بخش مهمی از مشکلات اقتصادی فرهنگیان را رفع کند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک نیز دراین همایش گزارشی از برنامه ها و چشم انداز فعالیت های فرهنگی و آموزشی را ارائه کرد و اظهار داشت: در سال جدید تحصیلی بیش از ۲۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز پسر و ۲۱ هزار و ۷۰۷ دانش آموز دختر در مدارس دولتی و غیر انتفاعی شهرستان قرچک مشغول به تحصیل بوده که از مجموع ۴۴ هزار و ۵۳۹  دانش آموز، هزار و ۵۴۹ نفر در مدارس غیرانتفاعی حضور دارند.

مهدی نیکبخت گفت: هم اکنون ۲۰۶ واحد آموزشی در سطح شهرستان قرچک فعال بوده که بیش از ۶۰۰ مدیر و معاون در این واحدها مشغول به فعالیت هستند که در این میان ۵۰ درصد بومی این شهرستان و یا از ورامین به مدارس قرچک مراجعه می کنند.

کد خبر 2440803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha