۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵

مدیرگروه فیلم و نمایش شبکه چهار:

امیدواریم «یادداشت‌های یک زن‌خانه‌دار» به نوروز 94 برسد

امیدواریم «یادداشت‌های یک زن‌خانه‌دار» به نوروز 94 برسد

مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه چهار اظهار امیدواری کرد با رفع مشکلات مالی، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» برای پخش در نوروز 94 آماده شود.

علیرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» توضیح داد: اتفاقات تازه‌ای برای سریال مسعود کرامتی رخ می‌دهد و تهیه کننده کار پیگیری کرده است تا انشالله مشکلات مالی سریال را با کمک معاونت سیما برطرف کنیم.

وی افزود: با پیگیری مدیر شبکه چهار این مشکلات مالی در حال برطرف شدن است و به زودی ساخت سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را ادامه دهیم. اگر این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم سریال را کامل کنیم شاید بتوانیم آن را در نوروز 94 به پخش برسانیم.

مدیر گروه نمایش شبکه چهار در پاسخ به اینکه تکلیف احیای تله‌تئاتر در این شبکه چه شد، اظهار کرد: هنوز تله تئاتری را در شبکه کلید نزده‌ایم که این موضوع به مشکلات مالی که سازمان با آنها روبه‌رو است برمی‌گردد. از سوی دیگر تغییر مدیریت رسانه ملی هم وقفه‌ای در کار ایجاد کرده است.

اسحاقی در پایان گفت: با توجه به گفتگو با مرکز هنرهای نمایشی، اگر بتوانیم از توانایی و ظرفیت این مجموعه استفاده کنیم، به زودی اتفاقات خوبی در عرصه تولید تله‌تئاتر نیز رخ خواهد داد.

کد خبر 2441266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha