۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰

«یادداشت‌های یک زن خانه دار» به نیمه رسید

«یادداشت‌های یک زن خانه دار» به نیمه رسید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی به نیمه رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مجموعه تلویزیونی در ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید می‌شود که تاکنون ۲۰ قسمت آن تصویربرداری شده است.

امیر عباس پیام سرپرستی نویسندگان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را بر عهده دارد و حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری، مهدی کیا و مصطفی زندی سایر نویسندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» آمده است: شیوا نویسنده وبلاگی به نام «یادداشت‌های یک زن خانه دار» است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته‌های او نظر می‌دهند در میان می‌گذارد و...

در این سریال اپیزودی و خانوادگی، فریبا جدی‌کار و محمود نوروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوان‌شان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند. همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری حضور دارند و علی عامل‌هاشمی‌ هم پسر خانواده است که در طبقه‌ای دیگر زندگی می‌کند.

دیگر عوامل «یادداشت‌های یک زن خانه دار» عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام پور ،طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر، تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه‌های بصری و عنوان بندی: احسان فانیان، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، مدیر تولید: نعمت گودرزوند چگینی.

کد خبر 2534782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha