۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰

بابایی در گفتگو با مهر:

اقدامات مراکز نگهداری حیوانات ولگرد بدون حمایت مسئولان بی نتیجه است

اقدامات مراکز نگهداری حیوانات ولگرد بدون حمایت مسئولان بی نتیجه است

تبریز- عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تلاش مراکز نگهداری از حیوانات سرگردان مانند مرکز پردیس بدون حمایت مسئولان، موفق آمیز نخواهد بود.

فریدون بابایی اقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس بازدیدی که از پناهگاه حیوانات پردیس تبریز به عمل آمد، شهرداری تبریز تفاهم نامه ای با این پناهگاه منعقد کرده اما هیچ قراردادی در این خصوص امضا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی مسایل حقوقی پیش آمده برای این مرکز تصریح کرد: در این تفاهم نامه تنها بحث حمایت شهرداری از مرکز نگهداری حیوانات پردیس قید شده که بر همین اساس هیچ مسئولیت حقوقی در خصوص جمع آوری حیوانات ولگرد سطح شهر نیز متوجه آنها نیست.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز خاطرنشان کرد: ایجاد مرکزی برای نگهداری از حیوانات سرگردان در شهر قابل تقدیر است و این مرکز به منظور حمایت از حیوانات ولگرد با استفاده از روش های زنده گیری ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: ادامه فعالیت مرکز نگهداری از حیوانات ولگرد و سرگردان پردیس بدون آماده سازی زیرساخت ها و تامین هزینه ها ممکن نخواهد بود و این مرکز به علت اینکه به صورت غیر دولتی اداره می شود، از نبود مکان لارم برای انجام اقدامات خود رنج می برد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز خاطرنشان کرد: در شورا پیگیر تحقق خواسته های این مرکز برای ادامه فعالیت خود از شهرداری هستیم و خیران شهر نیز قول های مساعدی برای کمک و حمایت از مرکز نگه داری حیوانات پردیس داده اند.

کد خبر 2442803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha