۱ دی ۱۳۹۳، ۹:۴۴

عرضه ۲۷ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب بوشهر

عرضه ۲۷ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب بوشهر

نهمین نمایشگاه کتاب بوشهر با حضور ۲۴۲ ناشر و عرضه ۲۷ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب، سوم دیماه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دویست و هفتاد و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی و نهمین نمایشگاه کتاب بوشهر از ۳ تا ۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۲۴۲ ناشر از سراسر کشور به همراه ناشران استان ۲۷۵۰۰ عنوان کتاب را در ۱۴۰ غرفه عرضه می‌کنند. برای این نمایشگاه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بُن حمایتی خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از طریق بانک عامل مستقر د رنمایشگاه توزیع می‌شود.

رونمایی از آثار و تالیفات نویسندگان استان، نشست تخصصی آداب مسلمانی درخانه و خانواده، قصه‌گویی قرآن برای کودکان، کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی در آیات و روایات اسلامی، خیام خوانی، کارگاه آموزشی شیوه ها و راهکارهای عملی جذب فرزندان به نماز، نشست تخصصی ارتباط سالم خانواده سالم، پژوهشی پیرامون پیدایش و فعالیت عرفان‌های نوظهور از دیدگاه قران و عترت، جشن زنده کتاب و کودک و ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان، از جمله برنامه‌های جنبی درنظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.

نهمين نمایشگاه کتاب بوشهر به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۳ تا ۹ دی ماه در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 2444627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha