۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

آجدانی تاکید کرد:

لزوم استفاده از دانش برای توسعه صنایع مازندران

لزوم استفاده از دانش برای توسعه صنایع مازندران

ساری - مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران تاکید کرد: باید با استفاده از دانش برای پیشبرد صنایع در استان گام برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله آجدانی صبح شنبه در جمع مدیریان واحدهای تحقیق توسعه استان ضمن بیان مقایسه ای جایگاه صنعت استان در کشور، بر لزوم حمایت از سرمایه گذار و سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: باید فرصت های سرمایه گذاری بصورت عادلانه در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد و فرصت های غیرمعقول از بین رود.

آجدانی بیان داشت: باید با استفاده از دانش و دانش ورزان در جهت پیشبرد صنایع و امور صنعتی و معدنی گام برداشت که این امر باعث کسب ثروت و رشد و شکوفایی صنعت در استان خواهد شد.

محمد محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز، افزایش بهره وری و کاهش قیمت تمام شده را هدف اصلی از توسعه و تحقیق طراحی محصول جدید بیان کرد.

وی با اشاره به اهمیت واحدهای تحقیق و توسعه اظهار داشت: تشکیل انجمن واحد های تحقیق و توسعه به عنوان یک تشکل تخصصی مردم نهاد می تواند مایه رشد، ترقی، شکوفایی و توسعه فعالیت های صنعتی و معدنی باشد.

وی اظهار داشت: واحد تحقیق و توسعه باید یک نهاد دانشی و انگیزشی لحاظ گردد و باید پاسخگوی نیاز بازار و فضای رقابتی باشد.

حسن سعادت فر رئیس اداره آموزش و پژوهش گفت : مازندران به عنوان سومین استان در کشور است  که نسبت به تشکیل انجمن مذکور اقدام کرده است.

وی اعلام کرد: به زودی پیش نویس اساسنامه به هیات موسس ارائه تا پس از نشست تخصصی و رفع ابهامات و اضافه کردن نقطه نظرات جهت تصویب در مجمع عمومی انجمن مطرح شود.

کد خبر 2446424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha