۱ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

موزیک ویدئوی «چند متر مکعب عشق» با صدای بنیامین بهادری

موزیک ویدئوی «چند متر مکعب عشق» با صدای بنیامین بهادری

نماهنگ فیلم تحسین شده «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی با صدای بنیامین بهادری در برنامه «بعضیا» شبکه سوم سیما پخش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ترانه این نماهنگ که شامگاه 30 آذرماه با حضور بینامین بهادری و فرزندش بارانا در برنامه «بعضیا» رونمایی شد، توسط فرید احمدی سروده شده است. در کنار بنیامین بهادری به عنوان آهنگساز و خواننده، فتاح ذی‌نوری کارگردان، میثم مروستی اجرای موسیقی، ارکستر زهی و نوازنده قیچک، فیروز ویسانلو نوازنده گیتار، آرش سعیدی نوازنده گیتار باس، خاطره عامی همخوان و محمد موجرلو به عنوان تنظیم کننده حضور داشته‌‌اند.

چند متر مکعب عشق

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی به تازگی در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران شده شده است. این فیلم تحسین شده که به تازگی روانه پرده نقره ای شده است، داستان عاشقانه ای را با محوریت زندگی یک مهاجر افغان به همراه دخترش روایت می‌کند.

کد خبر 2447715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انیس امینی ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      1 0
      خدایا چقدر این فیلم را دوست داشتم تشکر میکنم از کارگردان این فیلم وتهیه کننده فیلم من خیلی احساسی شدم تا الان گریه میکنم. تشکر از بنیامین بهادری با صدای. قشنگش واقعا حالی بود متشکرم