۷ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۲۰

در جلسه شورای ترافیک مطرح شد:

گره ترافیکی قدس با کارشناسی باز شود/ تاریکی از محور چیتگر رخت بربست

گره ترافیکی قدس با کارشناسی باز شود/ تاریکی از محور چیتگر رخت بربست

قدس - معاون عمرانی فرمانداری قدس گفت: با توجه به رشد جمعیتی و افزایش وسایل نقلیه در شهرستان، معضلات ترافیکی باید با بهره مندی از نظرات کارشناسی و مشاوران بطور پایه ای رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ورمزیار ظهر یکشنبه در جلسه حمل و نقل و ترافیک قدس اظهار داشت: اجرای خط مشی ها و سیاست های هماهنگی ترافیک درون شهری در شهرستان بر اساس اهداف و سیاستهای ملی، منطقه ای و مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان و شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور امری ضروری است.

وی افزود: فرهنگ ترافیک شهری با بهره مندی از آموزه های ترافیکی و جلب مشارکت عمومی شهروندان محقق می شود، ارتقای سطح استفاده از حمل و نقل شهری، بهینه سازی جریان ترافیک در معابر شهری از طریق اعمال مدیریت ترافیک از اولویت های مهمی است که به جد از سوی شورای ترافیک قدس پیگیری می شود.

شهرداری قدس برای رفع معضل ترافیک از مشاوران زبده بهره بگیرد

این مسئول دستیابی به راهکارهای رفع معضلات ترافیکی را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به برنامه ریزی های معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری برای تحقق این مهم عنوان کرد: کارشناسی و مهندسی ترافیک شهری، رصد مناطق پر ترافیک سطح شهر و به تبع آن ارائه راهکارهای کارآمد بخشی از فعالیت این معاونت است که با به کار گرفتن مشاور ترافیکی این مشکلات بهتر حل خواهد شد.

ورمزیار تصریح کرد: درست است شهرداری و پلیس راهور نمی توانند مشکلات ترافیک را به صفر برسانند اما این امکان وجود دارد که با برنامه ریزی صحیح و اجرای درست مصوبات این مشکلات به حداقل برسد.

محور چیتگر بالاخره روشن می شود

معاون عمرانی فرمانداری قدس متذکر شد: محور چیتگر در محدوده شهرستان قدس روشنایی کافی نداشت که با همکاری اداره برق شهرستان در این محور چهار کیلومتر شبکه روشنایی احداث شده و طی هفته آینده این محور بطور کامل روشن می شود البته مسئولیت اصلی و وظیفه نگهداری و تعمیر این شبکه بر عهده اداره راه و شهرسازی است.

ورمزیار گفت: در راستای درخواست های مکرر مردم برای بازگشایی ورودی خیابان شهید عالمی، این ورودی از هفته آینده به صورت آزمایشی به مدت یک ماه باز خواهد شد تا با مشاهده و بررسی نتایج، تصمیم نهایی برای بازگشایی یا عدم بازگشایی این ورودی اتخاذ شود.

وی همچنین گفت: اصلاح هندسی دوربرگردان های خیابان ۴۵ متری انقلاب حدفاصل میدان قدس تا شهرداری منوط به استخدام مشاور و بررسی طرح توسط مشاور شود، همچنین شهرداری تابلو های راهنمای ورود به شهرقدس را در محور گرمدره و کرج نصب کند.

کد خبر 2450803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha