۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳

«سوال‌های چندهزارساله» برای چهارمین بار مطرح شدند

«سوال‌های چندهزارساله» برای چهارمین بار مطرح شدند

مجموعه ۳ جلدی «سوال‌های چندهزارساله» نوشته استیون لو که مفاهیم فلسفی را برای نوجوانان تشریح می‌کند، توسط نشر افق به چاپ چهارم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب یک مجموعه ۳ جلدی است که به قلم استیون لو نوشته شده و منصوره حسینی آن را به فارسی ترجمه کرده است. افق چاپ اول این مجموعه را در سال ۸۵ روانه بازار نشر کرد. استیون لو می‌گوید: اگر مردم به سوال‌هايي اساسی فكر نكنند، زندگی‌شان خسته‌كننده می‌شود. بايد فكر كرد، به ويژه درباره‌ مسايل اخلاقی.

«روح، خداوند و منشاء هستی»، «حقيقت، خوبی و بدی» و «دنيای حقيقی، دنيای مجازی» عنوان ۳ جلد این مجموعه هستند که در پی پاسخ‌گویی یا راهنمایی بچه‌ها به سمت راه پیدا کردن جواب چنین سوالاتی هستند:

دين به چه درد می‌خورد؟، اصلاً چرابايد به چيزی اعتقاد داشته باشيم؟ علم از كجا و چگونه به وجود می‌آيد؟، آيا دزدی هميشه كار اشتباهی است؟ آيا كاغذی وجود دارد كه تنها يك رو داشته باشد؟
اگر مغز مرا در يك بدن مصنوعی بگذارند، چه اتفاقی می‌افتد؟ و ...

این مجموعه سال ۹۰ به چاپ سوم رسید. نسخه‌های چاپ چهارم جلد‌های دوم و سوم این کتاب در اوایل سال جاری به بازار آمدند و حالا با چاپ چهارم اولین جلد آن که چند روز پیش منتشر شد، دوره ۳ جلدی آن به طور کلی به چاپ چهارم رسید.

کد خبر 2461421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha