۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۴۲

شیرازیان:

کتابخانه تخصصی شهید مرتضی محمدی بجنورد دهه فجر افتتاح می شود

کتابخانه تخصصی شهید مرتضی محمدی بجنورد دهه فجر افتتاح می شود

بجنورد - مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: کتابخانه تخصصی شهید مرتضی محمدی همزمان با دهه فجر امسال در بجنورد افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم شیرازیان عصر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: هدف از راه اندازی این کتابخانه معرفی ارزشهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سال های سازندگی، پیشرفت و توسعه و با ارائه تازه ترین عناوین کتب منتشر شده است.

وی اظهار داشت: برای راه اندازی این کتابخانه تخصصی تا کنون یکصد و پنجاه میلیون ریال برای خرید تجهیزات کتابخانه ای و سیستم های رایانه و ساختارسازی آن هزینه شده است.

شیرازیان افزود: همچنین برای راه اندازی این کتابخانه تا کنون یک هزار و ۸۰۰ جلد کتاب اهدایی از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شده و بخشی از کتب کمک درسی برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان نیز به ارزش ۴۰ میلیون ریال با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری  شده است.

به گفته وی این کتابخانه که بنام «شهید مرتضی محمدی» یکی از شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شده است در محل دبیرخانه کانون های مساجد استان و در فضایی قریب به ۴۰ متر مربع در حال آماده سازی است.

شیرازیان معرفی زندگینامه شهدای استان را نیز از برنامه و اولویت های اصلی خدمت رسانی و اطلاع رسانی این کتابخانه عنوان کرد.

شیرازیان افزود: این کتابخانه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همزمان با ایام مبارک دهه فجر فعالیت خود را رسما آغاز خواهد کرد.

وی یادآور شد: پس از افتتاح، علاقمندان می توانند همه روزه عصرها با مراجعه به این کتابخانه و تکمیل فرم عضویت از خدمات آن استفاده کنند.

کد خبر 2462129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha