۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱

جبارزاده:

ظرفیت های فضای مجازی برای مبارزه با اعتیاد مورد استفاده قرار گیرد

ظرفیت های فضای مجازی برای مبارزه با اعتیاد مورد استفاده قرار گیرد

تبریز - استاندار آذربایجان شرقی گفت: در بخش فضای مجازی کمبود های احساس می شود و برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باید از ظرفیت های این فضا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده شامگاه سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن تاکید بر تاثیرات مثبت اطلاع رسانی در زمینه ی مبارزه با اعتیاد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های سپاه پاسدارن در این زمینه، ورود هرچه تاثیر گزارتر این سازمان به این بخش ضروری است.

وی همچنین از تلاش سازمان صدا و سیما در باره ی تحقق وعده ها و افزایش کمی و کیفی برنامه های این سازمان در خصوص مبارزه با اعتیاد تقدیر و تصریح کرد: در مدت زمان سپری شده از عمر این کارگروه، در امر مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر به موفقیت های چشمگیری رسیده ایم و نباید با ملاک قرار دادن تعداد جلسات برگزار شده فعالیت های چشمگیر این ستاد را به حاشیه برد.

جبار زاره نسبت به بازگشت دوباره فرد بهبهود یافته به چرخه ی اعتیاد و بزه در صورت فراهم نشدن زمینه اشتغال هشدار داد و افزود: نباید فقط از بخش دولتی انتظار ورود به این حوزه و فراهم کردن اعتبار لازم را داشته باشیم بلکه می توان با حمایت و مشارکت مردمی و سازمان های مردم نهاد به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافت و گامی موثر در اشتغال این افراد برداریم.

استاندار آذربایجان شرقی اشتغال معتادان بهبود یافته را عاملی مهم در کاهش چشم گیر میزان جرم در جامعه دانست و با اشاره به ساخت مرکز ماده ۱۶ تبریز گفت: حمایت از پیمانکار این پرژوه برای گسترش این مرکز امری ضروری است و امیدواریم بخش هایی از این مرکز در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

کد خبر 2464693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha