۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۰۹

با شرکت ۱۰۰ کشتی گیر/

مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی کشور در اسفراین آغاز شد

مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی کشور در اسفراین آغاز شد

اسفراین- رقابت های قهرمانی کشتی پهلوانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جهانی با شرکت بیش از ۱۰۰ کشتی گیر در اسفراین خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۱۰۰ کشتی گیر و ۵۰ مربی و سرپرست از ۱۷ تیم از استان های مختلف کشور در محل سالن ورزشی کارگران اسفراین در خراسان شمالی آغاز شد.

در این مسابقات ۱۷ تیم از استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، هرمزگان، سمنان، البرز، قم، گلستان، کردستان، مازندران، ایلام، مرکزی، قزوین، همدان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان حضور دارند.

کشتی گیران در این دوره از مسابقات در وزن های ۶۰،۷۰،۸۰،۹۰ و +۹۰ با هم رقابت می کنند و در پایان آن نفرات برتر به عنوان اعضای تیم ملی کشتی پهلوانی کشور برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب می شوند.

این مسابقات تا عصر جمعه ادامه خواهد داشت و در پایان آن به نفرات برتر اول تا سوم در سنگین وزن به تریب ۴۰ میلیون ریال،۳۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال و در سایر اوزان به نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب ۲۰ میلیون ریال،۱۵۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

بر اساس برنامه مراسم افتتاحیه این رقابت ها عصر پنج شنبه در سالن ورزشی کارگران شهرستان اسفراین و مراسم اختتامیه این رقابت ها هم عصر جمعه برگزار می شود.

بنا به اعلام امین رشید لمیر، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی مسئولانی چون وزیر و معاون وزیر ورزش و جوانان، وزیر کشور، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، رییس فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای، رئیس فدراسیون ورزش کارگری و برخی از اعضای شورای اسلامی تهران و شماری از مسوولان استان خراسان شمالی و نمایندگان استان از جمله میهمانان ویپه این مسابقات بزرگ هستند.

این مسابقات به صورت مستقیم از شبکه های سراسری سه و ورزش و نیز شبکه استانی اترک خراسان شمالی پخش می شود.

کد خبر 2465610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha