۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۴۶

محمدی مطرح کرد:

اعتمادسازی و تعالی جامعه مهمترین هدف فعالیت رسانه ها باشد

اعتمادسازی و تعالی جامعه مهمترین هدف فعالیت رسانه ها باشد

یاسوج – معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تلاش رسانه ها برای اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد و گفت: بیان نقاط ضعف و قوت با هدف تعالی جامعه انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی ظهر یکشنبه در شورای اطلاع‌ رسانی کهگیلویه و بویراحمد رسانه را یکی از مولفه های قدرت کشورها دانست و بیان داشت: رسانه ها نقش اساسی را در دفاع از دستاوردهای نظام ایفا می کنند.

وی از مهم‌ترین اصول رسانه در قرآن را حق‌محوری، رحمت‌گستری، روشنگری، طاغوت ستیزی و واقعیت گرایی دانست و گفت: رسانه ها باید بر مبنای ارزشها و برای خدا قلم بزنند.

محمدی بیان داشت: استفاده حزبی و جریانی از رسانه ها و و تشویش اذهان عمومی بر خلاف اصول دینی است.

وی بر امید و نشاط بخشی به جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه ها باید در حوزه اعتماد سازی و حفظ سرمایه های اجتماعی تلاش بیشتری کنند.

معاون استاندار تاکید کرد: رسانه ها باید با اعتماد سازی در جامعه سرمایه های اجتماعی را در حمایت از نظام و انقلاب بسیج کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر بیان کرد: تلاش شود که در این ایام دستاوردهای نظام برجسته و به نحو مطلوب و شایسته انعکاس داده شود.

محمدی همچنین توهین غربیها به ارشهای مقدس اسلامی را محکوم کرد و گفت: مکرها و توطئه های دشمنان اسلام به خود آنها بر خواهد گشت.

کد خبر 2467623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha