۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹

راه‌ اندازی کمپین عشاق محمد (ص) در یزد/ عضویت گسترده علما و هنرمندان

راه‌ اندازی کمپین عشاق محمد (ص) در یزد/ عضویت گسترده علما و هنرمندان

یزدـ کمپین عشاق محمد (ص) پس از اقدام شرم آور نشریه فرانسوی در هتک حرمت به ساحت مقدس پيامبر اسلام در یزد به راه افتاد و تاکنون عده زیادی از هنرمندان، علما، روحانیون و ... به این کمپین پیوسته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از راه اندازی این کمپین، علاوه بر علما و روحانیون یزد، مسئولان، هنرمندان، شعرا، نمایندگان مردم در مجلس و حتی ماموران راه و شهرسازی، برخی نیروهای نظامی، بسیجیان شاخص یزد، اساتید دانشگاه و حوزه های علمیه و ... به این کمپین پیوسته اند.

يزد

امام جمعه يزد

از چهره های شاخص این کمپین می توان به حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم مدرسی استاد برجسته حوزه علمیه یزد و امام جمعه بخش مرکزی و از خطبای شاخص استان یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت ‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و مسئولان دفتر وی، حجت ‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه و ... اشاره کرد.

يزد

جوكار،‌ نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس

جمعی از هنرمندان یزد نیز از گروه بازیگران، هنرمندان تئاتر، شعرا، نویسندگان و ... نیز عضو این کمپین شده‌اند که از میان بازیگران مهدی قانع از چهره‌های شاخص است.

در میان شعرا نیز قدیریان و عالیه محرابی از چهره‌های شاخص استان یزد در این کمپین هستند.

این کمپین به دنبال هتک هرمت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) و در واکنش به اقدام این نشریه ایجاد شده است.

يزد

حجت‌الاسلام حسيني كوهستاني، مديركل تبليغات اسلامي استان يزد

شعار اعضای این کمپین، «من عاشق محمد (ص) هستم» است و اعضای این کمپین با گرفتن یک عکس در کنار تابلویی با این مضمون، عضویت خود را در آن اعلام و رسمی کرده‌اند.

يزد

مهدي قانع، هنرمند بازيگر و مجري استان يزد

شاخه‌های این کمپین نیز در شهرهای مختلف استان یزد از جمله بافق و ابرکوه نیز راه‌اندازی شده و اقشار مختلف از جمله هنرمندان، پزشکان، روحانیون، علما و مسئولان شهر در آن عضو شده اند.

---------------

عكس: جواد راغبيان

کد خبر 2471957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha