۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

لنگری:

توجه به زیرساخت‌های آموزشی خراسان‌شمالی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است

توجه به زیرساخت‌های آموزشی خراسان‌شمالی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است

بجنورد - مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی توجه و بهبود زیر ساخت‌های آموزشی این استان را از اولویت های اصلی آموزش‌ و پرورش عنوان کرد.

سیدمحمد لنگری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای رفع مشكلات زیرساخت های آموزشی خراسان شمالی جلساتی با بنیاد بركت برگزار و مقرر شد تا پایان سال تعدادی از پروژه های آموزشی به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینكه سرانه فضای آموزشی استان نسبت به میانگین كشوری عقب‌تر است، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام آموزشی در اولویت برنامههای كاری این نهاد و دستگاه های مرتبط قرار دارد كه با تکمیل این پروژه‌ها، امیدواریم سرانه فضای آموزشی استان به میانگین كشوری نزدیك شود.

لنگری عزت و كرامت هر جامعه ای را مرتبط با آموزش و پرورش دانست و تصریح كرد: آموزش و پرورش باید در راستای تربیت و آموزش دانش آموزان و آینده سازان كشور، با برنامه ریزی‌های درست و کارشناسانه تلاش کند.

مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی یكی از شاخصه های اصلی توسعه را كیفیت نظام آموزشی دانست و گفت: باید تمام فعالیت های آموزش و پرورش در جهت كیفی سازی آموزش ها انجام شود تا بتوان سیاست ها و اهداف این نهاد آموزشی را محقق كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۸۶۷ هزار نفر، ۱۶۵ هزار دانش آموز دارد.

کد خبر 2473158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha