۶ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۲۳

توزیع قسمت اول «عشق تعطیل نیست»

توزیع قسمت اول «عشق تعطیل نیست»

قسمت اول سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ امروز توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قسمت اول این سریال از امروز 6 بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

مراحل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی قسمت‌های ضبط شده «عشق تعطیل نیست» رو به پایان است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده قسمت اول این مجموعه 6 بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود و از این تاریخ به بعد قسمت‌های جدید سریال توزیع خواهد شد.

خبر دیگر درباره مجموعه «عشق تعطیل نیست» از سرگیری تصویربرداری آن بعد از وقفه‌ای کوتاه است. بنابر اعلام مشاور رسانه‌ای پروژه، توقف تصویربرداری طی دو هفته گذشته آماده سازی قسمت‌های جدید بوده و برخلاف شایعات منتشر شده تصویربرداری سریال از نیمه دوم بهمن ماه با حضور مهنار افشار و محمدرضا گلزار در شهرک سینمایی آغاز می‌شود.

سریال عشق تعطیل نیست

تاکنون 6 قسمت از این مجموعه تصویربرداری شده و پیش بینی می‌شود تصویربرداری «عشق تعطیل نیست» تا اواخر اردیبهشت ماه سال آینده ادامه داشته باشد. سریالی که حال و هوایی متفاوت از طنزهای اجتماعی مرسوم دارد و به نظر می‌رسد همچون سريال‌های خاطره‌انگيز بیرنگ مثل «خانه سبز» و «همسران» با استقبال مخاطبان روبرو شود.

محمدرضا گلزار، مهناز افشار، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت‌دوست، زانیار خسروی، مهرانه مهين‌ترابی، مائده طهماسبی، بهرام شاه محمدلو، حدیث میرامینی، رضا ناجی و بهنوش بختیاری بازیگران این سریال هستند.

این مجموعه داستان رها با بازی محمدرضا گلزار و نفس با بازی مهناز افشار زوجی جوان است كه در آستانه هفتمين سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند كه زندگی خود و اطرافيان‌شان را تحت تاثير قرار می‌دهد.

تهيه‌كنندگی «عشق تعطيل نيست» را محمدرضا شهبازی و بيژن بيرنگ برعهده دارند. اين سريال در 26 قسمت برای پخش در شبكه نمايش خانگی توليد می‌شود.

کد خبر 2473874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha