۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۲۰

محمدی عنوان کرد:

تعطیلی پنجشنبه ها درکهگیلویه و بویراحمد در وزارت کشور بررسی می شود

تعطیلی پنجشنبه ها درکهگیلویه و بویراحمد در وزارت کشور بررسی می شود

یاسوج – معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در استان بار دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی بعدازظهر دوشنبه درنشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان گفت: هم اکنون تعطیلی روزهای پنجشنبه در این استان تنها در سه ماهه تابستان است که نظرات و پیشنهادات کلی بر تسری دادن به کل سال است.

وی بیان کرد: تعطیلی پنجشنبه ها در تابستان، به صلاحدید و نظر استاندار و شرایطی که به لحاظ گردشگری و یا موضوع کاهش هزینه های اضافی در سطح اداره ها بود انجام شد.

محمدی از اهتمام وزارت کشور برای ساماندهی کل تعطیلات ملی و مذهبی در کشور و ارائه یک لایحه پیشنهادی جامع و کارشناسانه در این زمینه خبر داد و بیان داشت: هم اکنون این طرح درکارگروه اجتماعی و فرهنگی استان موردبررسی جامع قرارگرفته ونظرات و پیشنهادهای کارگروه دراین راستا به شورای اجتماعی وزارت کشور تا پایان هفته آینده ارسال می شود.

وی با اشاره به ضرورت بازنگری درتعطیلات کشور، افزود: دولت یازدهم در نظر دارد تا نگرش موجود درجامعه نسبت به تعطیلات بویژه میزان آنها در کشور به یک نظر واحد و کارشناسانه برسد.

محمدی اظهار داشت: موضوعات و نظرات پیشنهادی استان در این زمینه بویژه تعطیلی پنجشنبه ها برای تصمیم گیری نهایی به این مرکز ارسال خواهد شد.

کد خبر 2474551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha