۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

عباسی:

بلیت فروشی فوتبال باید موجب ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه ها شود

بلیت فروشی فوتبال باید موجب ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه ها شود

تبریز- سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: هزینه حاصل از بلیت فروشی باید در ایجاد درآمد پایدار یاری گر باشگاه ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عباسی ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: باشگاه‌های ما تولید کننده نیستند و درآمد پایدار ندارند که یکی از راه‌های رسیدن به درآمد پایدار بحث بلیت فروشی است که متاسفانه مشکلاتی در این زمینه‌ داریم.

وی ادامه داد: به طور مثال در دیدار مقابل استقلال که ورزشگاه پر از تماشاگر بود آمار بلیت ‌فروشی ما 36 هزار نفر بود که با تعامل بیشتر می‌توان این مشکلات را از بین برد.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد تمامی مسئولیت های بر عهده خود باشگاه است، خواستار همکاری بیشتر مسئولان سایر ارگان ها شده و گفت: باید نظارت بر عملکرد ارگان‌هایی که مسئولیت‌هایی در ستاد جام باشگاه‌های آسیا دارند، صورت گیرد.

وی افزود: تمامی مسئولیت‌ها بر گردن باشگاه است و ما در این زمینه چندین جلسه با مسئولان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار کردیم تا مشکلاتی که ناظر AFC ایراد گرفته بود، برطرف کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: انتظار داریم دغدغه باشگاه در بازی‌های داخلی کم باشد و فقط الزاماتی که AFC در نظر گرفته است، بر عهده باشگاه باشد تا ما بتوانیم روی مسائل مربوط به دیدارهای خارج از خانه تمرکز کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته نظارت بر اجرای برنامه ها باید قوی تر عمل شود، گفت: در جلساتی که برگزار می‌کنیم باید تصمیمات گرفته‌ شده اجرایی شود.

کد خبر 2475199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha