۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۲۹

روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد؛

خللی در پروژه‌های سازمان هوافضای وزارت دفاع ایجاد نشده است

خللی در پروژه‌های سازمان هوافضای وزارت دفاع ایجاد نشده است

روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد: هیچگونه خللی در برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان هوافضای وزارت دفاع به وجود نیامده و روند تحقیق و تولید، طبق تدابیر و برنامه‌های دفاعی، بی‌وقفه و با قدرت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته حسین طلا رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار مهر، نسبت به تغییرات صورت گرفته در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع هشدار داد. وی در این گفتگو که با عنوان «نگرانی از سازمان صنایع هوافضا/ از تعدیل نیرو تا واگذاری پروژه ها» منتشر شد، حسین طلا تصریح کرد: «پس از انحلال سازمان فضایی ایران توسط دولت، اخبار نگران‌کننده‌ای از تعدیل و جابجایی نیروها و واگذاری پروژه‌ها در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع دریافت کرده ایم».

در پی انتشار این مصاحبه، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نسبت به آن واکنش نشان داد؛ در پاسخ این وزارتخانه آمده است:

«اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در واکنش به اظهارات اخیر حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پیرامون تعدیل و جابجایی نیروها و واگذاری پروژه ها در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع اعلام کرد: هیچگونه خللی در برنامه ها و پروژه های سازمان هوافضای وزارت دفاع به وجود نیامده و روند تحقیق و تولید طبق تدابیر و برنامه های دفاعی بی‌وقفه و با قدرت ادامه دارد .

در ادامه این خبر با بیان اینکه وزارت دفاع از حمایت مجلس شورای اسلامی برای تقویت و توسعه صنایع دفاعی استقبال می کند، بر تعامل سازنده میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و  مجلس شورای اسلامی به منظور تحقق برنامه چهار ساله این وزارتخانه که به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده، تأکید کرده است».

کد خبر 2477394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha