۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۴۹

اسکوچیچ:

فولاد در برخی پستها کمبود بازیکن دارد

فولاد در برخی پستها کمبود بازیکن دارد

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود بازی خوب در برابر راه آهن تهران ولی باید عنوان کنم که فولاد هنوز در چند پست کمبود بازیکن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شب گذشته پس از پیروزی تیمش در برابر راه آهن تهران در جمع خبرنگاران در ورزشگاه الغدیر اهواز اظهار کرد: در نیمه اول فقط از محمد قاضی به عنوان مهاجم نوک استفاده کردم اما بعد از اینکه نتیجه ای عاید نشد نونگ را نیز به خطه حمله اضافه کردیم که طبیعتا تغییر ترکیب در حین بازی مقداری زمان می برد تا تیم دوباره متعادل شود و به همین برای گل زدن ما تا نیمه دوم طول کشید که جا دارد از صبر هواداران و تشویق آنها و صبر و اصرار بازیکنان بر گلزنی تشکر کنم و از این برد که در بازی بعد از تعطیلات که معمولا تیم شرایط سخت دارد کاملا راضی هستم.

وی درباره اظهار نظر سرمربی راه آهن که گفته بود فولاد با چهار مهاجم بازی را آغاز کرده بود اما با دیدن قدرت راه آهن ترکیب خود را تغییر داد حاضر به اظهار نشد و گفت: همان بهتر که لطیفی چنین فکری کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره بازی خوب سه بازیکن جدید فولاد و رضایت تماشاگران از اولین نمایش خانگی آنها گفت: اعتقاد دارم با توجه به شرایط پیش آمده و فقدان تعدادی از بازیکنان کلیدی فولاد به دلایل مختلف کادر فنی فولاد بهترین انتخاب را برای جذب بازیکن انجام داده که البته کماکان در برخی پست ها نیاز به بازیکن را احساس می کنیم و طبیعتا نمی گویم کدام پست ها و فکر کردن به آن را به دیگران واگذار می کنم.

اسکوچیچ درباره اظهار نظر سرمربی راه آهن مبنی بر اینکه مربی ایرانی حتی می تواند فولاد را که امکانات و عالی بهره می برد قهرمان آسیا کند گفت: طبیعی است که ایران دارای مربیان خوبی است که من از کار کردن در کنار آنها خوشحال هستم. فولاد همیشه جایگاه مربیان خوب بوده که امیدوارم همیشه همانگونه بماند و هر مربی جایگاه واقعی خود را پیدا کند البته انتخاب مربی بستگی به مدیریت باشگاه دارد.

وی درباره خوشحالی نکردن زیاد خود بعد از برد مقابل راه آهن گفت: بازی تمام شده و من مربی نیستم که بعد از هر بردی به آسمان بچسبم و یا بعد از هر باختی زانو بزنم و هر بازی ارزش خاص خود را برای ما دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی تیم های فولاد خوزستان و راه آهن تهران به علت گرد و غبار شدید اهواز برخلاف برنامه از پیش تعیین شده، در ساعت 19 و 30 دقیقه برگزار شد. این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

در این بازی که با قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه غدیر برگزار شد، احمد آل‌نعمه (71) و محمد قاضی (83) برای تیم فولاد گل زدند.

تیم فولاد خوزستان با پیروزی در این بازی 34 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به نفت تهران به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. راه‌آهن هم با همان 16 امتیاز قبلی و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گسترش فولاد تبریز به رده چهاردهم سقوط کرد.

 

کد خبر 2478422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha