۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴

سلیمی اعلام کرد:

حوادث ویژه هفته گذشته در البرز ۷۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

حوادث ویژه هفته گذشته در البرز ۷۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

کرج - رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: متاسفانه رخداد حوادث ویژه در هفته گذشته در استان البرز ۷۳ نفر را راهی بیمارستان کرد.

کوروش سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با ارائه آمار ماموریت های اورژانس در هفته گذشته، اعلام کرد: ماموران اورژانس البرز در هفته گذشته به یک هزار و ۲۳۴ ماموریت اعزام شده اند که یک هزار و ۱۰۳ ماموریت درون شهری، ۲۷ ماموریت جاده ای و دو ماموریت بین مراکز بوده است.

وی ادامه داد: ماموران اورژانس در این ماموریت ها به وضعیت یک هزار و ۱۱۱ بیمار و مصدوم رسیدگی کرده اند که از این تعداد ۴۷۹ نفر برای اقدامات تکمیلی درمان به بیمارستان و ۵۶۰ نفر در محل درمان شده اند.

 رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: متاسفانه در هفته گذشته ۱۷ حادثه ویژه از جمله تصادف، حریق، انفجار، مسمومیت با گاز و .... رخ داده است که بر اثر این حوادث ۷۳ نفر مصدوم و راهی بیمارستان های استان البرز شده اند.

سلیمی سهم کرج را از ماموریت های هفته گذشته اورژانس ۸۵ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: هشتگرد، نظرآباد و طالقان نیز به ترتیب ۹، پنج و یک درصد از ماموریت های اورژانس را داشته اند.

وی در پایان از رشد دو درصدی مزاحمان تلفنی خبر داد و گفت: از ۱۲ هزار و ۹۴۴ تماس برقرار شده با مرکز اورژانس، پنج هزار و ۴۱۵ مشاوره پزشکی انجام و متاسفانه ۴۹ درصد تماس های مراحمت بوده است.

کد خبر 2478576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha