۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸

فینال جام ملت‌های آسیا- استرالیا؛

برتری استرالیا برابر کره‌جنوبی در پایان نیمه نخست

برتری استرالیا برابر کره‌جنوبی در پایان نیمه نخست

دیدار تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و کره‌جنوبی در پایان نیمه نخست با برتری میزبان جام ملت‌های آسیا خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار نهایی رقابتهای فوتبال جام ملت‌های آسیا را تیم‌های ملی استرالیا و کره‌جنوبی از ساعت 12:30 امروز شنبه در سیدنی آغاز کرده‌اند که جدال این دو تیم در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر استرالیا خاتمه یافت. لونگو در دقیقه 44 زننده تنها گل این نیمه بود.

کره‌جنوبی بازی را خوب شروع کرد و با فشاری که به بازیکنان میزبان در همه نقاط زمین وارد کرده بود در همان دقیقه 6 علیرضا فغانی داور میدان را وادار کرد تا به فرانچیچ مدافع استرالیا کارت زرد را نشان دهد. دو دقیقه بعد یک یورش از سوی استرالیا ضربه کاشته برای آنها به دنبال داشت که ضربه میلیگان روی تور سقف دروازه کره نشست و وارد دروازه نشد.

از دقیقه 15 بازی کم کم شرایط در میانه میدان متعادل شد تا اینکه کواک تائه هوای در دقیقه 24 روی یک ضربه کاشته نتوانست دروازه حریف را باز کند. در برگشت همین توپ، تیم کیهیل صاحب موقعیت شد و با حرکتی عرضی به سمت دروازه کره شوتزنی کرد که کیم جین هیون دروازه بان حریف آن را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 37 بازی بود که حرکت عالی کره‌ای‌ها یک فرصت خوب را نصیب سون هئونگ مین کرد که شوت پای چپ و سرضرب وی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت تا بهترین موقعیت برای کره از دست برود. یک دقیقه بعد چا دوری از راست فرار کرد و با پاس به بیرون بار دیگر هئونگ مین را صاحب موقعیت کرد ما تکل بلند مدافع استرالیا باعث شد توپ بازیکن کره به کرنر برود.

در حالی که کره تیم برتر میدان بود تیم استرالیا در دقیقه 44 به گل رسید. لونگو از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد و دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر میزبان جام خاتمه یابد. این نخستین گلی بود که کره‌جنوبی در طول مسابقات دریافت کرد.

علیرضا فغانی به کمک رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

کد خبر 2478799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha