۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۴۱

پاشا:

۱۲ پروژه حوزه ورزش و جوانان گلستان دهه فجر امسال افتتاح می شود

۱۲ پروژه حوزه ورزش و جوانان گلستان دهه فجر امسال افتتاح می شود

گرگان- مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ۱۲ پروژه با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی پاشا عصر شنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود: حدود ۱۱ و نیم میلیارد تومان این هزینه ها توسط شرکت توسعه و تجهیز و مابقی آن از سوی استانداری، اداره ورزش و جوانان گلستان و وزارتخانه تامین شده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران دوومیدانی در سطح استان عملکرد خوبی دارند، افزود: دومین پیست تارتان استان گلستان با هزینه حدود یک و نیم میلیارد تومان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای گلستان افتتاح می شود.

پاشا ادامه داد: استادیوم ۵ هزار نفری آزادی شهرستان گنبدکاوس بزرگترین پروژه در دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان گلستان افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: ۶ سالن روستایی در این ایام افتتاح می شود که تقریبا هر سالن ۷۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

پاشا افزود: این پروژه‌های ورزشی با حمایت مسئولان در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، فاضل آباد، علی آباد کتول، آزادشهر، دلند، کلاله، نوکنده و بندرترکمن اجرا و آماده بهره‌برداری می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: ۶۰ پروژه در سطح اعتبارات ملی داریم که وزارت ورزش باید آن را تامین اعتبار کند.

وی با بیان اینکه دهه فجر دهه حماسه، رشادت و فداکاری ملت ایران است، اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها تحقق گوشه‌ای از خواسته‌های به حق جوانان منطقه است.

پاشا گفت: افتتاح این پروژه‌ها اقدام مهم دولت در راستای محرومیت‌زدایی است و امروزه ما در مناطق محروم و روستاها استعدادهای درخشانی داریم.

وی با بیان اینکه با توسعه فضاهای ورزشی در روستاها در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و ارتقا هر چه بیشتر ورزش استان گلستان هستیم، ادامه داد: قهرمانان خوبی از روستاها می‌توانند در عرصه‌های مختلف ورزشی ظاهر شوند.

وی افزود: ۸۹ تیم در لیگ های کشوری حضور دارند و ۱۹۷ باشگاه خصوصی و ۴۷ هیات در مرکز استان و ۶۲۳ هیات شهرستانی در سطح گلستان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 2480193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha