۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۲۶

زنگ انقلاب در مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش نواخته شد

زنگ انقلاب در مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش نواخته شد

همزمان با ورود تاریخی امام خمینی به کشور و آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب با حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه های شهرستان تفرش "12 بهمن" در مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام رسول ظرافت - سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین گفت: امام خمینی (ره) با ورود تاریخی خود به میهن ضمن به لرزه در آوردن پایه های ظلم و جور با سخنرانی حماسی خود در بهشت زهرا نظام شاهنشاهی را ویران کردند.

وی افزود: ملت ایران نیز در 22 بهمن سال 57 با اتکا به روحیه ایمان و با درایت و مدیریت رهبری زمان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام رسول ظرافت با بیان این که نواخته شدن زنگ انقلاب در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب،  فرصتی مناسب برای  تجدید میثاق با دستاوردهای انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا است تصریح کرد: حفظ استقلال نظام و آرمان های امام و شهدا ادامه دهنده راه شهدا و حفظ باورهای اسلامی و انقلابی ملت ایران در برابر هجمه نرم افزاری دشمن در عصر کنونی است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون ملت ایران در سایه پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ روحیه سلحشوری خود، ضمن دفاع نمودن از انقلاب در برابر توطئه های دشمن استقلال خود را حفظ کرده اند.

وی افزود: اکنون نیز مردم ایران ضمن تحمل نمودن تحریم ها و مشکلات اقتصادی در برابر دشمن اصلی خود یعنی امریکا که در صدد ایجاد روحیه وابستگی در ملت ایران است با اتخاذ اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم ها ی دشمن به پیروزی رسیده و به دشمنان نظام ثابت می کند که ملت ایران پیروز نهایی است.   

گفتنی است در پایان این مراسم دانشگاهیان شهرستان تفرش مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش را غبارروبی و گلباران کردند.

کد خبر 2485518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha