۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۴۵

آیت الله علما:

نقش رسانه ها در احیاء امر به معروف بی نظیر است

نقش رسانه ها در احیاء امر به معروف بی نظیر است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نقش رسانه ها در احیا امر به معروف و نهی از منکر بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه استان، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری و جمعی دیگر از مسئولین استان کرمانشاه برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: فرهنگ اولویت مورد نظر مقام معظم رهبری است که باید در همه شئون مورد توجه باشد و این به دلیلی اولویت داشتن منافع مردم و جوانان در جامعه است که باید مورد توجه ویژه باشد.

آیت الله شیخ مصطفی علما اظهار داشت: اعضای ستاد احیا امر به معروف در توجه به این دغدغه مقام معظم رهبری نقش تعیین کننده دارند.

وی همچنین به تلاش رسانه ها در احیا معروف و طرد منکرات از جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه ها در این میان نقش تعیین کننده دارند و باید فرهنگ جامعه برای آنها یک دغدغه باشد.

همچنین در این نشست فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار  داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و هر کس باید در جایگاه خود به آن توجه داشته باشد و اینطور نیست که فقط مثلا نهادی مثل نیروی انتظامی مسئول باشد.

منوچهر امان اللهی همچنین به هماهنگی خوب با دستگاه های ذیربط در این حوزه اشاره کرد و گفت: هماهنگی ما با دستگاه قضایی استان مطلوب است.

وی همچنین از گردآوری اطلاعات موسع در خصوص مناطق آسیب پذیر در استان کرمانشاه خبر داد.

معروف های اولویت دار شناسایی شوند

جانشین ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: جلسات اخلاق، مسابقه ترنم تذکر، مانور تذکر لسانی، تجلیل از آمران به معروف، گردهمایی هیئت ها و توزیع ۵ هزار جلد کتاب و هزاران بسته فرهنگی از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

علی اکبر کرمی ادامه داد:توزیع کارتهای حاوی جملات هدفمند در حوزه امر به معروف و همگرایی و جلسات متعدد با رسانه ا و تجلیل از رسانه های فعال در حوزه امر به معروف از جمله اقدامات ستاد احیا بوده است.

وی در پایان با اعلام خبر همکاری با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ها گفت: پیشنهاد می کنم معروف های اولویت دار در استان کرمانشاه شناسایی و برای آنها برنامه ریزی ویژه شود.

 

کد خبر 2485774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha