۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۲۳

سرمربی تیم والیبال سفیر قم:

باید شهرداری ارومیه را برای صعود شکست دهیم

باید شهرداری ارومیه را برای صعود شکست دهیم

قم - سرمربی تیم والیبال سفیر قم با بیان اینکه قضاوت داور در مسابقه امروز ضعیف بود گفت: برای صعود به پلی آف باید شهرداری ارومیه را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید آخوندزاده چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش برابر مقاومت فرمانداری مهاباد در لیگ دسته اول والیبال کشور اظهار داشت: بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و من از همه آن‌ها راضی هستم و باید به آن‌ها خسته نباشید بگویم زیرا آن‌ها از جان برای موفقیت سفیر مایه گذاشتند.

وی افزود: امروز با تیمی روبرو بودیم که امتیازات زیادی جمع آوری کرده و ما واقعا به این برد نیاز داشتیم البته آن‌ها تیم قدرتمندی بودند اما بازیکنان ما روز خوبی داشتند و خوشحالم که با این برد می‌توانیم به آینده فکر کنیم.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم گفت: داوری در بازی امروز بسیار بد بود و شما ببینید وقتی کاپیتان در زمین هست کس دیگری اجازه ندارد با داور صحبت کند در حالی که داور یک کارت زرد به حریف نشان داد و وقتی آن اتفاقات و آن موج اعتراضات رخ داد، داور از ترس کارت دوم را که یک امتیاز برای ما به همراه داشت نداد و ناظر فدراسیون هم نتوانست خوب مدیریت کند.

آخوندزاده تصریح کرد: آقای کشفی به خودش اجازه می‌هد برود و رای داور را برگرداند و چنین چیزی در هیچ جای دنیا وجود ندارد و هرگز یک ناظر نمی‌تواند رای داور برگرداند آن وقت ناظر می‌رود و به داور می‌گوید که پوئن را برگردان و من برای این نوع قضاوت متاسفم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در بازی با شهرداری جوان ارومیه پیروز شویم به احتمال ۸۰ درصد به پلی آف می‌رسیم که آن بازی هم خانگی است البته من اعتقاد دارد آن تیم از تیمی که امروز آن را شکست دادیم بهتر است و در بازی رفت که شهرداری را در ارومیه شکست دادیم، روز آن‌ها نبود.

کد خبر 2487869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha