۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۳۶

هفته بیست و دوم لالیگا؛

تحقیر رئال در دربی مادرید/ اتلتیکو با 4 گل پیروز شد

تحقیر رئال در دربی مادرید/ اتلتیکو با 4 گل پیروز شد

تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم رقابتهای لالیگا را در دربی شهر مادرید برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حساس‌ترین بازی هفته بست و دوم رقابتهای لالیگا اسپانیا را تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید شامگاه امروز شنبه در دربی شهر مادرید برگزار کردند که در پایان تیم اتلتیکو مادرید با پیروزی پرگل برابر حریف به روند شکست ناپذیری خود برابر حریف در دیدارهای اخیر ادامه داد و شاگردان کارلو آنچلوتی را با شکست سنگین 4 بر صفر بدرقه کرد.

بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

اتلتیکو مادرید بازی را با حمایت هواداران پرشور خود بسیار تهاجمی آغاز کرد و با پرسینگ یاران رئال در تمام نقاط زمین اجازه تسلط بر توپ و میدان را به حریف نداد. در دقیقه 14 بازی بود که اتلتیکو به گل نخست بازی دست یافت. بعد از یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه رئال، تیاگو با شوتی زمینی دروازه کاسیاس را هدف قرار داد که دروازه‌بان رئال در دفع توپ اشتباه کرد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

کریستیانو رونالدو

رئال که چندین بازیکن اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت در دقیقه 18 برای بار دوم دروازه خود را گشوده دید. این بار سول توانست با یک ضربه آکروباتیک زیبا توپ را درون دروازه کاسیاس جای دهد تا ورزشگاه ویسنته کالدرون به مرز انفجار برسد.

با شروع نیمه دوم کارلو آنچلوتی سعی کرد با تغییراتی که ایجاد کرد تیمش را تهاجمی‌تر کند اما بعد از چند حمله پراکنده تیم رئال، این اتلتیکو بود که همه چیز را تحت کنترل قرار داد. در دقیقه 57 بازی کاسیاس اجازه نداد گریزمان گل سوم را به ثمر برساند با این حال در دقیقه 67 برای سومین بار دروازه رئال باز شد. ارسال آردا توران به تیر دوم با ضربه سر سادول همراه شد که در تیر مخالف گریزمان زودتر از واران به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

دیه گو سیمئونه

شاگردان دیه گو سیمئونه که دست بردار نبودند در دقیقه 89 روی ارسال فرناندو تورس و ضربه سر شیرجه‌ای ماندزوکیچ برای چهارمین بار دروازه کاسیاس را باز کردند تا رئال مادرید در دربی این شهر تحقیر شود و دست خالی وسینته کالدرون را ترک کند.

اتلتیکو مادرید با این پیروزی 50 امتیازی شد ولی به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده سوم جدول باقی ماند. تیم رئال هم با 54 امتیاز کماکان در صدر جدول ایستاده است.

 

کد خبر 2489650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha