۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۲

مصباحی به مهر خبر داد:

کنگره چند رسانه‌ای «اخلاق و کرامت انسانی» در قم برگزار می‌شود

کنگره چند رسانه‌ای «اخلاق و کرامت انسانی» در قم برگزار می‌شود

قم - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کنگره چند رسانه‌ای «اخلاق و کرامت انسانی» در این استان خبر داد.

محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ماموریت اصلی سازمان جوانان هلال‌ احمر، تربیت جوانان عضو است که با انجام فعالیت‌‌های بشردوستانه، آموزشی، امدادی و فرهنگی، سلامت جسمی، معنوی و اجتماعی آنان را تضمین می‌کند.

وی افزود: جشنواره‌ها و مسابقات علمی، فرهنگي و هنري يکي از اهداف اين معاونت است که با توجه به هجمه‌ها و جسارت‌هايی که دشمنان و بدخواهان اسلام به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام(ص) وارد کردند، کنگره‌ فرهنگي هنري چند رسانه‌اي «اخلاق و کرامت انساني» با محوريت تکريم و احترام والدين را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان قم در ادامه به تبيين نحوه برگزاری اين کنگره فرهنگي و هنري اشاره کرد و گفت: رشته‌هاي دلنوشته، داستان کوتاه، خوشنويسي، فيلم موبايلي، عکس، پوستر و مسابقه کتابخواني بخش‌هاي مختلف اين کنگره را تشکيل می‌دهند که علاقمندان برای شرکت در هر يک از اين رشته‌ها باید آثار خود را طبق شرايط اعلام شده در فراخوان، به دبيرخانه کنگره ارسال کنند.

وی ادامه داد: مسابقه کتابخواني از کتاب «والدين دو فرشته جهان آفرينش»، نوشته محمد اميني گلستاني برگزار خواهد شد که تمامی علاقمندان مي‌توانند در اين مسابقه شرکت کنند.

مصباحی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبيرخانه کنگره از روز ميلاد رسول اکرم (ص) آغاز و تا روز ۲۰ فروردين ادامه خواهد داشت و اختتاميه اين کنگره نيز همزمان با مبعث حضرت محمد(ص) در قم برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2493088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha