۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱

نخستین جشنواره تزئین تخم مرغ های سفالین در یزد برگزار می شود

نخستین جشنواره تزئین تخم مرغ های سفالین در یزد برگزار می شود

یزدـ عضو هیئت علمی دانشکده هنر و عماری دانشگاه یزد گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری تزیین تخم مرغ های سفالین از هجدهم تا بیستم اسفند ماه امسال در دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد برگزار می شود.

صفیه حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و با هدف کمک به کودکان سرطانی، به همت گروه نقاشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد، اولین جشنواره فرهنگی هنری تزئین تخم مرغ های سفالین ویژه بزرگسالان در یزد برگزار می شود.

وی افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و علاقمندان تا ۱۶ اسفندماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به محل دانشکده هنر و معماری یزد، امور اداری و یا دبیرخانه جشنواره دانشگاه پاک، روبروی دانشکده علوم پایه دانشگاه یزد ارسال کنند.

حاتمی تصریح کرد: داوری آثار زیر نظر اعضای هیئت علمی گروه نقاشی دانشکده هنر و معماری انجام می شود و به خلاقانه ترین طرح ها که متناسب با فرهنگ و سنت ایرانی است، جوایز نقدی و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره تزئین تخم مرغ های سفالین خاطرنشان کرد: کلیه حقوق مادی و معنوی آثار متعلق به دانشگاه یزد است و برای کمک به کودکان سرطانی صرف خواهد شد.

وی از علاقمندان به شرکت در این جشنواره دعوت کرد تا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ایمیل s_hatami۸۸ @yahoo.com مراجعه کنند.

کد خبر 2495718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha