۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹

شفیعی:

طرح نوروزی هلال احمر کرمانشاه از ۲۸ اسفند ماه اجرا می شود

طرح نوروزی هلال احمر کرمانشاه از ۲۸ اسفند ماه اجرا می شود

کرمانشاه- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اجرای طرح نوروزی هلال احمر استان از ۲۸ اسفند ماه خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار مهر، عادل شفیعی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ۹۴ جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، اظهار داشت: کرمانشاه جزو استان های توریستی کشور بوده که تعدد و تردد مسافران طی سال به خصوص ایام نوروز در آن بسیار زیاد است.

وی افزود: با توج به این موضوع جمعیت هلال احمر استان حفظ سلامت و آرامش خاطر مهمانان و مسافران به این دیار را یکی از مهمترین اهداف سازمانی خود قرار داده و همیشه آماده خدمت رسانی به عموم مردم است.

شفیعی با بیان اینکه چگونگی برقراری ایستگاه های راهنمای مسافران نوروزی، تعیین پایگاه ها و ایستگاه های امداد و نجات و استقرار نیروهای عملیاتی آموزش دیده در پایگاه های جاده ای، موقت و سیار و... مشخص شده است، گفت: طرح نوروزی ۹۴ از ۲۸ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این طرح ۱ هزار و ۷۱۰ نفر روز نجاتگر و پرسنل در ۳۱ پایگاه ثابت، موقت و سیار امداد و نجات در سطح استان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی در پایان همچنین از برپایی ۸ خیمه نماز و حضور ۲ گشت سحاب در مناطق تاریخی، تفریحی استان خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، کلیه روسای شعب، معاونان، امدادگران، اعضای جوانان و پرسنل جمعیت هلال احمر در سطح استان و شعب تابعه آماده هستند تا بهترین خدمات را به مسافران و شهروندان در ایام نوروز ارائه کنند.

کد خبر 2502907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha